Perchè u zitellu pittura in biancu?

Quandu u zitellu elettu un colore biancu da una paleta multi-culore è a pagana, i genitori ùn capiscenu micca per quessa chì sta succorsu è si cunsideranu un signu dolenu. In fatti, questu ùn hè micca solu in parechje situazione, è per di parechji gruppi d'età, quella bella arte in tonalità scura, pò esse una norma o una viulazione.

3-5 anni

Se i paisani avìanu dettu chì u zitellu hè in pittura in u biancu, ùn hè micca necessariu di cresce immediatamente à un psicologu. Per stu gruppu d'età, in a maiò parte di i casi, hè una situazione nurmale. Se in a so vita à u mumentu ùn sò micca situazione difficlii (scandali in a famiglia, divorziu, mudsane, malatia persistente), ùn hè nunda d'ùn preoccupa. Simply the child chooses black, cum'è a più cuntrastalla di a paleta di colore tutale.

Certi voti, quandu un zitellu sviluppa una malatia, ma per u tempu chì ùn ha micca manifestatu, u culore nìvuru pò simbulizà un situ di u salutu bruttu è di depressione.

Un zitellu - una persona vulnerable è una piccula disputa cù l'amichi in u sughjettu pò viaghjanu bè bellu causa di sta retazioni, chì, felice, hè curta.

Succece chì un zitillù piglia un colore biancu, perchè significa chì ellu piace, è forsi, perchè pare u negativismu, quandu si contradicassi i so parenti è sà chì a so mamma ùn sbattiva micca di a so scelta.

I zitelli di scola d'età è adulescenti

Ogni omu sapi chì l'scelta di culori scuri per u vostru scrittura da i zitelli più antichi ùn hè senza propiu. Questa ùn hè micca applicata à una sola foto. Quandu a mamma hà avvishendu chì tutte e "creazioni" di u so zitellu sò fattu in culori tristi scura, è in più di questu u culore ùn hè micca usatu per un contu finitu, ma cumpressa tutta a foglia di carta, questu hè una occasione d'intervene.

A prublemu di tutti pò capisce perchè un zitellu elaburece tinturà u psiculoghju, perchè i parenti senza parenti pò misinterpretari l'imagine è dà cunclusioni sbagliati.

Hè impurtante quì è l'scelta di un uttellu di disegnu - un marcatu, u lapisini, i pittura, è l'umore chì u zitellu fai u travagliu. Sicura chì in u tempu u prublemu avvista à i genitori pò esse una situazione chì deve esse l'intervinzione di specializatori. Ma a maiò parte di l'adulescenza ùn sò micca figlioli, ma micca adulti, cusì ponu fighjà a so prutesta à a sucetà .

Ancu se l'idillu rignava in a famiglia, in a vita scola è fora, un adulescente possu situazione pratiche chì i paisani ùn sanu micca. Hè per quessa hè cusì impurtante da a so zitiddina à pudè trovu cunnessu emotivu cun u so figliolu in modu chì in u futuru ùn ùn hè micca sughjutu in ellu è puderanu accettà l'aiutu da a prossimu vicinu.