Ropa di u XIX sèculu

U stilu di vistimentu di u 19u seculu dividit l'altru tendenzi stilìstichi principali: u Biedermeier è u "periodu di moda". Una grandi influenza nant'à u stilu di u XIX sèculu era a rivoluzione burocchiana francesa, chì era riflittendu in i putenzi europei. Mods of the time so cambiatu rapidamenti i so vistimenti, chì, in certe allora, elli stessu si fanu revuluzziarii.

Men's fashion di u XIX sèculu

Men's fashion hè statu dictazione di l'imperatori Napoleone. In questu casu, tuttu hè più chjaru è cuncisu. Lino biancu, un minimu d'ornamenti. Se un omu di quellu tempu hà adduzzatu cù giovani, era cunsideratu un signu di gustu dolore. Qualità, ma i materiali semplici è rigulari cut straight - per l'omi chì era abbastanza propiu. A cumpagnia principali di a pupulazione maschile di quellu tempu era di cummattiri e liberari. E li rivuluzioni eranu in ogni locu, ùn ci hè nudda moda.

Moda di donna di u XIX sèculu

Ma u vestitu di a donna di u XIX sèculu aduprò un rolu assai grande - parlava di assai cosi. In vista à a donna passante, pudete truvà facilmente a quali estate chì appartene. A moglia hè stata per u so maritu una spezia di visita di carta. Un vestitu chic, una piccola bianca, un parapluie per a prutezzione di a pelle bianca da u sole, guanti à ogni mumentu di l'annu è, sicuru, un fan (una dama nobili pò skimp), broche è braccialetti - tuttu questu era obligatoriu per una classe ricca. In la strata senza sti attributi ùn hà micca pede.

A prisenza di un mandibolu o un capu in u vestitu di u XIX sèculu indicava a appartenenza di a so patrona à a classa oghja o classa campagnola. Un vestitu à l'estilu di u XIX sèculu, carattarizatu com un imperu (da u "imperu" in francese), urigginatu in Francia. E si u mudellu di vestiti di u XIX sèculu fu influinzatu da a influenza imperiale di Napoleone, a ghjente a bella Josephine è u so sante Leroyar pruvò. Un vestitu cù un corpu corta ribbinu cù una cinta, una cintura disprezzata è un tessulu sudumente fluiu chì sfascià a forma di u corpu cù ogni muvimentu. A cinta da u piticu hè attaccatu à u so spartimentu in un bonu arcu, chì l'estremità si troppa in l'olu. U corpu hè stirpiatu cù mudelli complexi, filamenti d'oru è argentu è e pedi preziosi. Imperu - stile antica, rispettavuli, è i patogeni eranu executatu in motivi naturali è etichi. Quì, in issi arrangii, Leroyar hà vistutu prima u Louvre, è dopu a tutta l'Europa.

A storia di vestiti di u XIX sèculuru ricorda assai modi di a moda - più di quessa chì i stili novi anu appendicatu, i pratiche sò stati supplementati cù diversi accessori, guanti è manteaux (chì, incidentale, eranu assai populari). I dimònii cchiù atrevuli facianu tagliati nantu à i so costi in un vistitu, è amparonu e so peri boni cù u caminu. U corsete ùn era micca purtatu à u principiu di u seculu prima l'ultimi, tuttu hà avutu esse liberu è grazia.

Ma l'anni passaru, è l'stili di i vistiti di u XIX sèculu cambiammu - i corsetini si sò stati disposti novamente, ma digià sutta a robba.

I vestiti di cunte di a prima parte di u XIXe seculu eranu diffirenti in stili è culore. Ma sò stati bianchi solu in u mezzu di u seculu, grazia à a princesa inglesa Victoria. Delicate colore biancu, perli adorning the outfit, è, sicuru, u vechju chì cuntene a testa di a sposa, cum'è un simbulu di purezza è purezza - tuttu questu quì hè apparevutu in a seconda mità di u XIX sèculu.

Vestiti di ballroom di u XIX sèculu si distingueru da u lussu è di a ricchezza. Tessuti carchi è di serra, cutsi più profundamenti, chevalieri crazy, è un trenu longu. Sleeves "linternas" per i ghjovani ghjovani è e so spalle enormi per a generazioni mai viechji, ancu s'ellu tuttu deveva di u gustu di u pruprietariu. I vestiti belli di u XIX sèculu avè devenu cumplementatu a ghjuvellaria à u collu. A so assenza hè un signu di un tonu malu, è a presenza parlava di a cunsistenza. Anu passati, i nostri prudutti sò assai simplificati per parechji fatturi, ma una cosa stete sughjettu quasi senza cambiatu - com'è prima, u vestitivu si parlava volumi, crea a prima impressione di una persona è aiutanu à esse espressi.