Regoli di Good Tone

Ogni petita, si ùn vole micca solu sente, ma esse una dama elegante, in ogni cuntattu à un bon tonu. Pò attention à l'heroini di i pelle viechi o di i filmi muderni nantu à i tempi passati - sò sempre cumportanu perfetta, seguite l'etiquette, educatu, sollente. In general, just zalyubueshsya, bellezza. E, sicuru, quasi ogni donna vole esse uguali chì sò, cum'è Melanie da Gone with the Wind, o cum'è l'heroina di l'Abbey di u Cottu. Cumu pò esse rializatu? Hè simplici: cogghiamu li règuli simuli di u gustu bellu, chì a veru donna hà da seguita.

Regoli di u gustu bè per i zitelli

A più impurtante hè di cumprenderà prima chì ùn hè micca impositu esse in una parte di una dama è in un locu - à cumprenda principii. Un bon tonu deve esse adirutu à ogni locu: à u travagliu, in spassighjati, in trasportu pùblicu, è ancu in casa, in cumunicazione cù parents. Pò esse prestu pè travaglià nantu à sè stessu, per avè u dirittu di fuglià per invià una donna.

Per a vostra cumminenza, e règule di etichetta è u bon tonu diventeranu in picculi gruppi. Cusì, pudete navigà veloce in quale di e regule chì avete bisognu à insignà prima:

  1. Reguli di una bona comunicazione. Forsi, in u nostru tempu - questu hè unu di i prublemi maiò. Parechje persone scurdassi solu di cumunicà cumu e quarchidunu, forsi, ùn cunnosci micca chè règuli. Ma quì tuttu hè assai simplice. Prima, ùn mai micca scurdate di "parole magichi". Per queste significa micca solu "ringraziu" è "piacevule", ma ancu "hello", "adieu" è altre parolle-zashalochki qualcosa di conversazione. Tone hà sempre rispettuosu è benevolente, in particulare cunsee à a cumunicazione cù straneri o u capu di u travagliu, postu chì in cumunicà cù l'amichi sò sempre secreti è reguli. Smile - vi farà riconverà per i ghjente. Se si prisentanu in una riunione di cummerciale, fate sempre chjaramente chjaru, cun cuncisioni è di l'affari. In una cunvirsu in u telefunu, ùn briunate micca in u telefuni, è pruvate micca di parlà in u trasportu publicu sè stessu pudete chjamate dopu.
  2. Regoli di u gustu bè à u tavulu. Hè impurtante ancu sapè cumu si cumportanu à a tavula. Ùn importa micca ch'ella sia à un banquet, à un restuità in una data o à a cena in casa - vi tocca à esse in sicura. Forsi li reguli boniali: ùn scherza, ùn manca, ùn parlanu micca in bocca in bocca, ùn parlanu micca forti, ùn site micca minti coddi nantu à a tavula. Tuttu ciò hè cunnisciutu da parechji ghjunti da a zitiddina, ma micca tutti quelli chì cunnosci di e reguli, anu seguitu. Assicurate à a tavula, vi assicurà di seguità a vostra postura - ùn pò micca improviseramente à fà piglià un pezzu da a furceda, vi tocca à furnisce a furchetta à a bocca. Ùn mai ùn si permettenu di negativu parlà di certi pezzi semplici, perchè non ti piace à voi - questu hè l'altitudine di impropicità. Se vulete sustene a conversazione à a tavula, palesa da tematichi neutrali, senza avè a pulitica, e malatiene, i detalls di l'oghje di u vostru persone o da a pattu persunale.
  3. Regoli di u gustu bè à a robba. Allura, finaraghju, parlate di cumu vistimenti una donna vera. Sì, è in a ropa ùn hè una etiquette obligatoria. Per esempiu, ùn pò micca vendu à travaglià in piamesi è sabbi, da a stessa manera chì una dama ùn si pò micca capitu di furnisce una criata chjamata. Per esempiu, fossi curtite è shorts, temi novi trovanu assai, camicose, vestiti. Per fà selezziunà l'uttellu pare mancu gustu, postu di cusì, com'è un stile è dicenza. Hè megliu fà sdibbera un jeans è una cammisa, perchè un mini frankly. Prima, hè più in lineu cù a donna, è in seconda, puderete ammacece i difetti di a vostra figura, è ùn lascià nantu à u publicu.

In principiu, questu pò esse chjamatu reguli basi di u gustu bè per a donna, quale devenu adirte. Di sicuru, sta lista pò esse supplita per un bellu pezzu, cum'è l'etichetta deve esse cumportatu in cunsiste nantu à a spiaghja, è in trasportu publicu, à u travagliu, è ancu in u club. Ma ancu anu adete questi rigioni simuli di u gustu bellu, serebate una dama, è dimustrà quì à l'altri.