Vogue Sunglasses

Per portà e cose di marca hè daveru un sensu excellentu di stile. In particulare quandu si vende à i bracci di stiletti Vogue, una nova coleczione chì questa anu hà guadagnatu u cori di assai donne di a moda. Dopu tuttu, ùn hè micca solu un accessu durabile fattu di materie prima di prima materia prima. Punti da a famosa marca - questu hè l'epitome di l'eleganza, i tendenzi muderni muderni. No wonder stà attentendu di publicità stile di classi di stella: Kate Moss , Adriana Lima, Deepika Padukone.

New collection of women's sunglasses Vogue

Charlotte Ronson, cunnisciutu in u mondu cun un talentu britannicu designer è creatore di a marca eponymous, hà digià criatu una sorpresa di copre d'eddi in sta stagione. Ogni mudellu hè colmu di notte di primavera di feminità fiorente è u gustu di u verdu di u ventu di u mare. Allora, quì pudete selezziunate un quadru, cum'è in culori pastel, è cun una stampata fiurali delicata. In quantu a so forma, in questa stagione di tutti i grani ginirali guadagnani un seductive "occhiu di cat".

In più di tali novità passiunanti, ci hè una più. Allora, a seconda volta di prisentà una nova cullizzioni di luguru di u soldu di Vogue invitatu Eva Mendes, una attrice americana, chì era populari dopu a film "Day Training".

Ùn serà micca superfluous mencionà chì Charlotte herself feghja di Mendes cun admirazione, è conta chì era a bellezza, gracefulness di sta donna chì l'hà pusatu per creà una coleczione tali.

Ci hè deve aghjunghje chì prima u face di e sole di Vogue hè stata una trio di fiorite di diverse apparizione, urighjini è cultura. Allura, questa hè l'attrìzia indiana Deepika Paducone, u mudellu brasiliana Adrian Lim, è dinò a stella di u cinema cinematograficu Liu Shi Shi. L'imagine brillanti di ogni bellezza diventò un simbulu di un stile è di culuri di vetru di a famosa marca italiana.