Signs of Halloween

U Halloween hè un locu terribbili, ma di vera festa. In u nostru paese vinia da u stranieru induve e so tradizione è e regule. Cilibre a festa di morte in a notte di u 31 di uttrovi à u 1 di nuvembre. Parechji credi chì à questu tempu un portal apre u mondu di i vivi è i morti, è questu permetteranu sfarenti entità per entra in a nostra vita.

Signs of Halloween

Cuminciamu cu lu vistitu. Questa notte hà abituutu di sceglie i tragichi terribili, cumu si scantu l'spiriti male. Parechje micca solu disfunttu, ma componi per sorgelli, persone mortu, etc. In i vechji ghjorni, a persone cose chì, si avete a ropa indrentu per u Halloween è cammìnanu duranti a strada torna, pudete mette cun u veru.

A festa di a morte di u Halloween ùn si pò esse imaginati senza a lampa di Jack, chì ghjè una zucca cun una facciata sculaccia e una candela inserita. Dapoi u tempu anticu, a persunia cridia chì, si puscia un lampu in a finestra, da questu modu, pudete prutezzione di a casa è di voi stessu da l'spiriti maligni. Parechji credi chì i dimònii teme l'arriciu di zucca è focu. Un signu impurtante: se a candela isciuta, i spiriti maligni sò quì vicinu. Quandu a candela falls - hè un signu dolenu, u dimòniu vole à ghjunghje à a casa. Pudete cuntru qualcà rituali: in ghjiru à a vostra casa o in u perimetru di l'appartamentu duvete necessariu caminariate 3 volte cù una lampara o cù una carbuzzjata in i vostri mani. Hè cresce chì, cusì, un omu prutege a so casa per un annu sanu. Ancu per sparisce u spìritu malignu è salvà a casa, ci vole à chjama una candela in ogni camere. S'ellu unu di elli vai, quì i dimònii sò quì vicinu.

I sonnii chì una persona hà vistu nantu à u Halloween ghjè propheticu. Hè assai impurtante per svegliare in a matina per falla di ricurdà tutte e tutte e trivia di un sognu. Pudete cuntene un picculu ritimu chì vi aiuterà per apprezzate a sincerità di un amatu. Per fà quì, sottu à u pillow, hè necessariu di mette a so lettera, chì hè plegada 9 volte è aghjustata cun un pinu, per quand'ellu micca apartu. Se avete vistu acqua neia, peddi prezzu è metallu - questu hè un bon signu, ma per vede i fiori, u focu, a timpesta è a robba, da vede a pinzari a so sincerità.

Tradizzioni è signa di celebrazione Halloween relacionata cù l'animali:

  1. In certi paesi annantu à sta festa hè abituale per espulsà i batti di l'atticali, cum'è quelli servitori di u diàvulu.
  2. Ci hè una noite annantu à u vittoria per vede a civetta nantu à u teatru di a casa, da esse bisognu à esse spiezzatu, cume hè predica a morte.
  3. Ùn pudete micca tumbà ananas in a casa quellu ghjornu. Hè cresce chì l'insettu chì hè stata appiattu di qualcosa di prublemi.
  4. Hè difesa à u vittime per surtite un ghjattu neru in a casa, cumu si attrae l'spiritu maligni.

Divinazione è rituali

U ghjornu di u festa Halloween fù pussibule sapè infurmatu di a vita persunale, o più bien, nantu à i cambiamenti in questu. In crescite Célticas, ci hè un ritu cun un ispilettu. Per fà cunnosce, avete bisognu à piglià un specchiu è si pusendu davanti à quellu à a bughjura entera, pusendu una candela ardente è una manzella intornata. A zitella precisa un pezzu di tempu per vede in u specchiu, Ci hè quì devenu esse l'imaghjini di u futuru amatu. Se a candela si sata o si falte, l'avicena ùn deve esse tolta. Per quelli chì viranu in u paesi pò cunduceru un rituali. A notte, andà in l'ortu di u vicinu è arrimba à col. S'ellu era pussibule di fà questu cun una radicali è ci sò assai terreni chì sò stati nantu à questu, chì a so fideltà serà ricca. Sicondu a forma è l'apparenza di u verdura, hè pussibule imagine l'aparizione di u futuru elettu.

Guessing simu chì vi aiuta à vede à u futuru. Pigliate a mazza, ci tagghiau a meza. Sì e so semu manteneva intactu, andavanu aspittatu per successu è viciversariu. Un altru rituali ligatu à a mela. Vai à lettu, fate un desideriu è mette una mazza sottu u pillow. Dopu a vigilia in a matina, manghjaraghju è a ghjente passà ghjustu u cuncepimentu.