Chì ci hè ùtule per avellana?

U fattu chì i castagni sò un pruduttu utile chì hà assai valore nutrizionale hè statu pruvatu di aspittà. Eppuru chì l'avellana hè ùtule, è à quale in particulari, hè cunsigliu per utilizà questa nut, ùn sapete micca tutti. Ùn ci vole micca perde l'oppurtunità di ottene u benefiziu massimu di un rigalu di a natura.

Sustanzie in avellana

L'aranciu hè a fonte più preziosa di l'acidus insaturati: oleic, palmitic e stearic. In u nostru corpu, issi sustegiani nurmalizà u nivellu di u colesterolu è impediscenu u sviluppu di i prucessi atherosclerotic. Per quessa, i frutte di averebbe utili in moderà à quelli chì sò corsi di u colesterolu in u sangue. Inoltre, l'acidu grassu in l'avianu hè necessariu per a produzzione di membrani di i so cèlluli, in particulari assai grassu hè spesatu per a custruisce u cori. Allora l'avicultura hè ricumandata per incaricà in a dieta di e donne incinta, i zitelli è i travagli di u travagliu intellettu. Propizziunzi utili di avellana ghjule per a donna cumpone ancu in u fattu chì u so usu rigulari u so capisciu furiosu è bellu fiori, è a pelle torna elàstica è arrugata.

Avellana - una surgente di vitamini

Per definisce finalment una avellana hè bona per a vostra salute, vi tocca ricordati di vitamini , chì cuntene in quantità grande.

  1. A causa di u cuntenutu di a vitamina B , chì sò attivamente participati in a produzzione di cacciati da u sangue, l'avianu avitu efficace l'anemia. Cusì l'avellana hè cunsigliata per u usu da e donne durante u periodu di gestazioni, vegetariani, di e malatii di u viaghju gastrointestinali.
  2. Stu nutiziu hè ancu assai riccu à a vitamina E , chì hà propietate antioxidante. Cusì, cumincia un pocu kernels di nut nutuel di u ghjornu, suspenderà u prucessu di anziane in u corpu è sienti più bellu. Inoltre, a vitamina E hà un effettu benefizièghjanu nantu à u travagliu di u sistema riproducivu femminili.
  3. A vitamina C chì rinforza a murazione di i vessi, hè ancu cuntenuta in l'avellana, cusì avà u nucliu deve esse cose in u menù per i persone cù malatie vascular.
  4. Inoltre, a cumulazione di i fichi di l'avellana pò esse truvata vitamina PP (niacina), chì hà a capacità di riduce u livellu di "colesterol preghjudiziu", migliurà a microcirculazione è neutralizeghja sustanzi toschi.

Composizione minerale di avellana

Hè pruvatu chì a nuciglia cuntene assai prudutti varii minerali, in ogni casu hè una nutizie in unu di i mudernisimi di u cuntenutu di u calciu è u potassiu trà i prudutti di l'urigine vegetali. Calcium è potasio sò necessarii per u funziunamentu standard di u musculu di u cori. Cusì, ùn ci hè più u dubbitu cumu si a avellana hè utilita. A zucca hè specialmente ricunnisciute per quelli chì anu variate disordini di u sistema cardiovascular.

L'estructura di e prutezzione di nucigliuli hè variata propria per reemplazarà cù proteini d'urganu animali per quelli chì ùn mancanu a carri. Stu tipu di casanu hè una fonte d'amuzicani insubbabbiliti, cusì ancu in a menzione si fa sensu ancu à quelli chì ùn anu nigatu à pieni di carni.

L'usu è u danu di avianu a pezza

A usu moltu di l'avellana à u prucessu di furmagliu grassa solu l'aiuta, tanti pranzi ridificà l'excludite micca da a dieta, spiecendu stu fallimentu da altu cuntenutu calanicu. Eppuru, i calori in l'avellana sò "qualitatii", perchè cuntene proteini utili, à l'olii grassi è altri sustanzi chì ùn sò micca dipositi à a cintura, ma assicuratevi immediatamente participanu à i prucessi bioquimichi, stimulanu u metabolismu, chì in elli aghjusta à ridette di u vostru propiu magazzini di grassu. A quantità di carbuidrati in averebbe hè chjuchjaru, a maiò parte sò fiber, chì sguassa tossini di u corpu è migliurà a digestioni. Eppuru, ùn avete micca abusu i nocciole, avianu cuminciatu à perditu u pesu sò utile in quantità limitate - abbastanza per manghjà cun 50 noci per ghjornu.