Rucelluzzu pilu -

Rucruttivu di u perezzu - l'occupazione ùn hè micca molti, se cunnosce e sapori chì u lettore pò sculta di stu articulu. Parlà nantu à a preparazione di pre-impiimentu di e mane è di a terra, in quantu à cultivà sta pianta propiu, per ottene una excelente racolosa di e razziali, perchè sò quelli chì sò stati valutati in questa forma di tagliola.

Infurmazioni ghjugna

U ghjucu di zuccheri razzu hè una biennial. In u primu annu dopu a serezza di e sementi, dà rimborsu fragranti, ma ùn pò micca sdogliatu di e pezze da a pianta finu à u sicondu annu dopu a sesta. U raghjone di u pezzu hè indispensabile in salatura, è ancu utile per u corpu di i zitelli è adulti. Hè pruvatu chì cù u so usu regula in l'alimentazione, a vista è funzioni di i riti hè stati mellurati per un ordine di magnitudine. Inoltre chì hè cunfidenza chjamatu chì e sustegeni da a razzi di taglioli furtificà e so amanduli è cuntribuiscenu à a prima guariscenza di i feriti.

Per fà crescita da e zucchinari di u raglialu di u zuccherinu ùn duverebbe piglià assai spaziu, hè abbastanti per assignà un lettu à un altru in u so situ. Di solitu sò simu di a prima primavera, finu à chì a neve vende. Per capisce chì quandu hè necessariu per a solu crustaceolice hè assai simplice. Quandu u spicu di a terra sfondate, pudete subitu subitu in a so attività. I varietori più cumuni è populari di u pereppu razza sò "Harvest" è "Sugar", anche, da e grande, varietà successivi di sta cultura è nè micca. Tuttavia, quantu varietà hè sceltu per a simenza, perchè e sementi pò ascender rapidamente è a cose hè abundante, unu deve guardà i raccordji chì si devenu in a sesta.

Plantamentu è cura

Cumu l'esitatu supra, u megliu tempu per a pianta una salsa di raffia hè prima primavera. Accumenza cù a preparazione di un sedimentu di pianta per a simitria. Per fà questu, deve esse dugnu, à u stessu tempu, aghjunghjenu 2-3 litri di sita, 4-5 kilogrammi di humus à ognuna metru quadru è sprinkle una culloca di fosfate nantu à a cima. Cusì, grazia à a sabbia, avemu un bon drenaje, è a terra sera chjesa di tutti i nutrizi chì a pianta nova precisa. Dopu fattu di tutti i cumpunenti, a parte alta di u tarritoriu hè annunziata, è da quì i letti sò furmati.

Cum'è sapete, i graneddi di ravaneze si fruttu per un pezzu assai longu, dui volte o più, ma i sapè campagnoli cunnosci micca cumu scurcianu u periodu di a so germina in meza. Per fà questu, mette e soie nantu à a gasa, lasciate cù l'acqua cale, poi chjaltà cù una seconda capa annantu à a cima è torna appena. In questu cunnizzioni sò ricumandati à surtite per duie o trè ghjorni, dopu à quale rimaneghjani di ghjovani parenti veramente nantu à u 5 u 7 ghjornu dopu à simu.

A sbuchjera di u raziuneddu hè fatta à pocu à pocu pressu, hè una prufonda abbastanza larga prufundità di un centimetru, chì pò esse fatta nantu à u lettu è u dete. Hè impurtante chì a distanza trà e fila in u lettu ùn hè micca menu di 15-20 centimitri, una piantazione più frequente viaghja nanzu à u minimu di a razzi.

O risorse è cura di u pereppu raffia sò in parechji rispetti simili à u cultivatu di carotte , ma ci sò parechji sapugghii chì sò ingannusivu solu in a cultura presentata. Per aiutà l'arrabbiari a svolgiri enormi, i rimuli deve esse diluiti, da 2-3 pianti à ogni 3 centimetri. Un mesi dopu, i letti sò rilivati ​​novu, questu tempu chì abbandunà e piante cada 7-10 centimetri. Cusì, hè pussibule cumercià chì i pianti ùn impediscenu u crescenu di i culturi di razii di l'altri. Moltu impurtante è cunghjunghjendu, chì u pratiche ùn si sperforeghja u vicinu di e male.

Speremu chì da questu materiale u lettore hà caputu di fàgliu u crescente di u raziu. Ci ponu esse di vulete, chì in quessu cammie di camere cummirciali sò accumpagnati da u tempiu è tuttu hè necessariu per vultà cum'è ancu!