Buttuna di Oxford

A ciclicalità di a moda hè un fenomenu longu cunnisciutu è spetta ancu. Ogni annu più è più di moda di e donne anu inspiratu da a storia è i costumi di u passatu, cose chì sò stati ritratti inghjustu è vividi basati nantu à elli.

Allora, l'arragine di moda muderna facilitanu calzoni bè-Oxford, in moda in i 60-70 anni di l'ùltimu seculu.

In questu articulu, parramu di rigali di u sciccareddu di e donne, ancu cù vistimenti cù quale ponu esse cumminati.

Sacchetti di Oxford per i femini

Tradizziunamenti, Oxfords eranu i pitture di l'omi, ma avendu trasfirutu a un vestibulu di a donna, sti zitelli stilenti sò avà cusì accustatu à chì in u futuru futuru di e donne di moda ci sò improbablament di ricusà. A strada, urigginari Oxfords femminili anu chjamatu "okforditty", però, oghje stu nomu hè quasi mai truvatu.

L'Oxfords Classico sò parechje caratteristiche carattìstici, quellu chì u più obvi è una corda chjesa in u fronte. Hè stu ditimentu chì oghje hà unitu sottu à u nome "Oxford" una varietà di diverse mudelli di scarpi.

Esempi di i scaregghii di l'Oxford classi in a foto vi aiutaranu à distingue più claramente a so funzioni è a diffarenza.

Di sicuru, i sapori tradiziunali Oxford per i zitelli ùn hè micca bè. Dopu tuttu, hè raru chì una donna di moda accunsentera di limitàni à i culori raffinati o l'autore austere in un stil masculinu. Oghji pudete truvà mudelli di i culori più increscritti, cù stampi inusuales o fatti di materii originali (da lacce à culore metalizatu). I diseggiani sò cuntenti di cambià micca solu u culore di Oxford, ma ancu a so texture, forma, u puntu di l'attesa . U cutouti è inserenti cuntrastanti ponenu din zapata in più brame è originale.

E ragghi di statura picca certamenti certezza cum'è Oxford in un falce. Tali mudelli facilmente à compensà per mancu manca diversi centimetri di u crescita, mentre ùn anu micca aspittà pesu o aspra.

I femini più femminili di a moda chì ùn anu micca rapprisbenu a so vita senza tacchi ùn anu micca bisognu di sacrificà o abbandunà l'abitudini. Oxfordu nantu à un listinu grùassu è tutt'ellulu stà bellu ingrandatu è si senti assai cunfortu nantu à a perra.

Cù que ponnu stivali di Oxford?

Forsi la sola regula di l'Oxford - oscuranti oculinu. Pigliate cù faldes in u pavimentu o ghjuvelli largu-flared hè summamente indesevule, perchè in questu casu l'Oghje spessu ùn ponu micca attraenti.

Inoltre, atturciate un Oxfordu cù vestiti di sera cù un talentu especial, chì hè endowed with not all. Sì dùbbitu i vostri capacità, hè megliu micca di riesce riscosu è sceglie masci è eleganti per a celebrazione. L'eccezzioni hè un vestiti spiciale di cutte architectural e di vestiti in un stil futuristiu - ma deve decide chì tocca tali vistimenti necessanu ancu di pudè usà cù dignità.

In generale, Oxfords sò praticamenti pratichi è faciule cose cù quasi tutti i rutti di ogni ghjornu, romantica è cummerciale. Allura, sò perfettamenti cumminati cù jeans, in particulari cun mudelli ristretti o scuriti.

Un cumpagnu cumpagnu di l'Oxfordi serà pezzu falcu, vestiti è shorts.

Quasi ogni vestitu cummerciale felice "accetta" Oxford in a so cumpagnia.

In ogni casu, ùn vi scurdate di l'armunia di l'imaghja - cù calzini stinci o faldes use bragu voltu, tops o jumpers, è cun un "bottom" di gratis - un "top" stretch-fit.

E ragghi di statura picca sò megliu coglie u listessu colore Oxford è ghjira (stivali). Allora pudete visualmente "stretch" i peri, perciò più longu. Ma ùn ponu necessàri senza bassu chì ponu vitturisce chjusi di ligame cù u calzari scurdate - spessu pare a bè, ma ancu i peri visibili più flatteri.

Uni pochi esempi di i scarpe di donna hè stata prisentata in a photo in a galerie.