Vinaigrette - una ricetta classic

A vinagreta hè un friddu frize, una di l'insalati più famose in tuttu u spazi post-suvièticu, un attache incondizionale da u serviziu di catering, u sicondu dopu l' insalata "Olivier" .

Storia di a Vinaigrette russa

A Vinaigrette hè diventata pupulari in l'Imperu Ruscu in u XIX seculu.

U nome di u pane «vinagreta» venga da u nome di a salsa francese, largamente usata in l'Europa è a Russia pre-revoluzionaria à chjamà parechji insalati (questu salsicce hè una mistura di oliu d'oliva, vinutu naturali è mustarda). Malgradu l'origine francesu di u nome, pò esse affittu chì l'idea generale di fà insalati, cum'è a vinaigrette, veni da tradizioni culinaria di u lituanu-scandinava.

Dienta cumu per preparà una vinaigrette classic, a ricetta principale di stu platti hè simplice è variate sfarenti sò cunnisciuti.

Sicondu a ricetta clásica russa, a vinaigrette di saladie incù vegetali fogghi: patate, pienu, fagioli (o chisuri verdi), zappiani, cù pepivanu u chiatte, u verde frescu o a cipolla. Tutte l'ingredienti cume a civodda è a caruta hè stata in quantità apprupittendu, zucca - ligeramente menu.

U famosu scientist-researcher, stòricu di a culinaria è di a cucina, William Pokhlebkin, crede chì hè necessariu di cociri vinaigrette russa d'acord à a ricetta classica, solu cù un uovo dapoi. Inoltre, sicondu a ricetta classificazione per a preparazione di a vinaigrette, hè pussibile inserirà in a cumpusizioni di aringa bassa pezza finita à pezza (hè cunsigliata di mancià u latte è poi aduprà l'acqua fogera). In questa versione, a crapa si ponu micca nantu à a vinaigrette, u vulume di e fraccione di cipudione è di patate sò aumentati. Semu devi esse nutatu chì in a variante d'aringa, ùn hè micca generalmente fagioli chì si usanu, ma i prugne verdi, chì, in gustu, sò megliu cundu cù pezzi saliti.

Per guardà tutti l'ingredienti di i so culori, i prugne fubbi si sò cutucati prima è sburdienu cù un pezzu separatu. Cusì, a pignatta fugliale hà tempu per addivanu marinatu in u gasu, chì stabilizza a so cundizione, è quissa di culore altre ingredienti di a vinaigrette.

Vinaigrette classica cù fagioli è craciunera - ricetta

Ingredients:

Preparazione

A pallida, a zucca è a patata sò bagnati in a pelle durante 20 minuti è fretu. Prima, limpiemu a pettine è tagliate in pochi cunti. Pettene beola in un pappagallou è purtava u vasettu d'oliu acetu-mustarda (ratio 1: 3 + un pocu di mustarda dispostu). Pìcchianu i zappanu è e patate da a casca è tagliate in pochi cazzi. In u listessu modu, aghjunghjemu ancu cucite salate. Cû fasgioli o piddus, fassi a salsa o a salamaria di prisirvà. A col a coda hè liberata da a salata è in picculi finamente cun un cuteddu. Mudifiche e cipolle verde, siddu ùn hè micca, utilizate fresciu (tagliate cù un quartu di l'anelli).

Scalfitamu tutti l'ingredienti in un insalata è aghjunghje l'affabetu cù u vestitu.

Se vulete, pudete aghjunghje 3-4 oghji pani cuddà è oghje finamente finamente picatu. Cunghjocate cun gentile. Facemu di cullezioni.

Hè da esse cunsideratu chì a vinaigrette hè un platu perisciable, ùn deve esse micca almacenatu durante più di 24 ore, ancu in u frettu. Cusì, hè megliu per preparà sta insalata in quantità micca grandi quantità.

Hè ancu possibbili à preparà vinagreta più complexa è nutritiva cù carne di ciappi, pisci o calamar fogghi, per norma di sti variazioni, queste mayonnaise hà speratu cù insalati.