Si gargaria un zitellu?

U to babbu in altru cadiu falò. A so gira era rossu, a so voce era ronca. Certamenti un aiutu di aiutà. Se ùn sapete esattamente a causa di u risu di a gola, per esempiu, à a vigilia, u zitellu hà e pene, hà manghjatu assai gelato o ghjustu firmatu, perchè puderebbe limitate à mette in i prugetti preventivi in ​​casa. Ùn hè bisognu à u tempu à u ghjornu di u zitellu cù l'antibiotici, hè megliu fà cambià à a medicina folklore. A più impurtante, quandu u primu signu di vermiranza di a gola si prisintanu, dà u zitellu spertu di bè, è assicuratevi chì l'aria in l'abitazione hè mulluta. Aiutà aiutu à trattà a dolenza di gargling.


Cumu pudiu lavore a gola di u mo criatura?

Per aclarì, decocuurie di l'erbe, solu suluzione è furacilina sò adattati. Ma chì hè megliu per gargare un zitellu per annu? Tali migghiori sò raramente malati, ma a volte purga. In questu casu, hè megliu inizià a terapia cù una decocção di camomile, hà un'annimali antiinflamatori è aiutà à reduie u dulore in a gola. Dàtene deve esse in una forma cálida, una cullizzioni in trè volte di ghjornu.

Se u vostru zitellu hè più vechju, pudete aduprà altre modu. Per esempiu, una solu solu di soda. Per a so preparazione, piglià una cullizzioni di soda è dissolve in un vetru di acqua calenta. Bonu aiutu di infusions di erbe (marigold, sage, chamomile, eucalyptus, mother-and-stepmother). I prudutti deve esse preparati ogni ghjornu è cullucate in un frettu, è pre-scali prima l'usu.

Serà utile non solu per gargare, ma ancu eddu corde di dogrose, cranberries, cranberries. Un abundanti càlamone (no cale, micca friddu) avè in generale hè assai impurtante per u zitellu durante u periodu. Ùn permettenu micca a deshidratazione. Dàtene un latti quannu cù u melu, o té cun buccia di raspberry.

Cume gargare un zitillùagliu?

Cumu gargoglio i zitelli chì ùn sanu micca sappiutu cunglienu cù l'acqua in bocca senza ingestisce. Per fà a prucedura per quelli migghiuri, inclineghja u zitellu annantu à u lavamanu o u bagnu è a zucchina, inject the solution in bocca, pruvate d'acquistà in l'ambrata è micca in a lingua.

Se u to figliolu hè vechju, ùn l'insegni di gargare. A manera più faciule per fà questu hè stantendu ogni ghjornu in un divertitu ghjucatu ("quale si pò aghjunghje l'acqua in a bocca più longa?", "Quale si fa rire?"). L'interessu principali di u zitellu è mostra un esempiu. Per e primi classi l'acqua di prugne pura, ùn hè micca terribili àgliu. È quandu u zitellu ampara à scuperta l'acqua, sarà pussibule cunverta à suluzione medicinali.