Piani di u sistema di u solar pè i zitelli

Ùn hè pussibile di diri à quale età hè necessariu di principià cù un zitellu chì studia i pianeti di u sistema di u solar. Dopu tuttu, tuttu hè assai ndividuu, è dipende di a capacità di un zitellu di questa età per perceve l'infurmazioni. A storia di u cosimu duverà esse custruitu nantu à l'osservazioni di l'astri in u celu di notte è a leghja littiratura adattata.

In 4-5 anni, pudete in u ghjocu furmulariu intruduce u zitellu cù una piccula quantità d 'infurmazioni, cumprà una scumetta di culore di i zitelli nantu à i pianeti di u sistema di u solar. U zitellu puderà distingue visualmente trà i ritratti di luminaria distinti è eventualmente cercà a so situazione in u celu, se i parenti pudaremu interessarlu.

U sole

Iè, u zitellu hè surprised à amparà chì u soli, chì a calura cù i so ragi, hè ancu un pianu. Hè per quessa chì u sistema hè chjamatu solidu, perchè tutti l'altri stessi celesti viaghjanu in giru. No wonder, tutti i paesi chì anu viscose nantu à a nostra terra assai seculi prima, vveriavenu u Sun com de divinità, è li dete nomi differenti - Ra, Yarilo, Helios. A superficia di u pianinu più caliente hè 6000 ° C, è nimu è nunda pò sopravvi vicinu.

Mercuriu

Una storia di u pianeta Mercury per i zitelli pò intersgherjà pè tempi in matina è immediatamente dopu à u tramontu, pò esse vistu nantu à u celu cù l'occhiu nuru. Questu hè pussibule per u fattu chì hè situatu à una distanza pocu distanti da a Terra, è dinò per u so luminosu naturali durante l'urdinamentu. Per sta qualità unica, u pianeta hà ricivutu u sicuru nomu di a stella matina.

Venus

Ci hè chì a Terra hà una sughjette ghjente, è questu Venus hè un pianu chì interessanti per i zitelli, postu chì in a so cumpusizioni è a superficia hè questu bè cù u nostru pianeta, ma ùn hè micca pussibule studià per tutta l'atmosfera aggressiva vicinu à questu, è a rossa una superficia nantu à quale pudete smarchette literale.

Venus hè u terzu pianu più brillanti in u sistema è a so superficia emetti di l'oxidu di carbonusu è l'acid sulfu, è per quessa hè inutilità per a vita, anche a similarità cù a Terra.

Terra

Per i zitelli, u pianeta Terra hè u più cumprinzutu di tutti, postu chì viamu direttamentu nantu à questu. Questu hè u solu unicu corpu celu pupate da eterni viventi. In quantità, hè u terzu più grande, è hà unu satellita - a luna. Inoltre, a nostra terra hà u so esguillu più variatu, chì face sognu tra li gimelli.

Mars

U pianeta Marte per i zitelli pò esse assuciata à a strata di u listu stessu, ma ùn hà nunda di fà cù dolci. I scienzi sò pruvatu chì quandu Marte era abitata è, grazia à a nave, l'evidenza era cunfirmata in a forma di i rini congelati chì cuntenenu quì. Per u so culori, Marti era chjamatu u pianeti rossi. Hè situatu à u quartu locu à distanza da u Sun.

Jupiter

Per i zitelli, u pianeta Jupiter pò esse ricordatu per esse u più grande in u sistema di u solar. Hè struitu cum'è una bola strappata, è in i tempi di a superficia sò stancendu constantemente, i lampi di lampu è i venti stanu sopra à una veloce di 600 km / h, chì face fermu duru, in quantu à a Terra.

Saturnu

Familiale in i ritratti per i zitelli, u pianu Saturnu hè cum'è un caprettu o una bola in una falda strisce. In fatti, questu ùn hè micca una faldella, ma un sistema di l'ani chjamati cusì, chì hè cunsistenti di dust, stones, solid particles còsmica è ice.

Uranu

À i zitelli, u pianinu Uranu si puderemu richiamà Saturnu, ma solu u culore biancu è e cinghje à u circondu ùn sò micca urdinati, ma verticamenti. In u sistema di u solar, u pianeta hè u più freti, perchè a temperatura nantu à quandu righjunghji à -224 ° C.

Neptune

Un altru pianinu giantinu ghjochi hè Neptune, chì per i zitelli hè assuciatu cù u maestru di i mari, è in un cuntrollu hè chjamatu. A veloce di u ventu di u 2100 km / h faci tantu terribili è duru in comparatione cù a nostra Terra fiore è cale.

Ma u Plane dwarf Plutoni ùn hè tantu travagliatu da u sistema di u solar, per un incasciamentu di a so dimensione.