Cumu usanu a cumpassu correttu?

Per qualchi ragione in a socieità si crede ch'è solu l'omi sò i peschieri, i caprini, i zucchini è i ghjustificati di u viaghju di distanza longu. Qualessu tipu di iniqualità hè questu! Sò, signori, peor o tene È ùn vulemu micca scapparà di almenu un paru di ghjorni per tutti quelli cibo , lavapi è ferru, capricci di i zitelli è sogni? Tuttu, hè decisu, nantu à a festa vicinu, andemu da una cammara. Solu necessariu per ricurdà di manera di utilizà u compassu correctament, o per apprendreghja di novu, è in a strada. Bé, per a causa!

Perchè avete bisognu di un compassiu, è chì cunsiste?

Hè chjaru, per ùn perdà micca in a campagna, avemu avutu parlatu di questu in l'scola. S'ellu ci hè scurdatu, a nostra manna magnetica hè fatta di un focu, una agulla magnetica roura è blu, misu à un spire è un freno - una palanca chì fiscaliza a freccia. À a cima, u focu hè cupartu da u vetru, è in a so cima di a circunferenza di u muru di u focu, i numeri indicanu u gradu di devenza. Hè chjamatu ancu azimut.

A lettera russa "C", o l'inglesi "n", o u numaru di cero in u compassiu, induve a flotta blu face indica hè di u nordu. Un locu cù una letteratura russa "Yu", l'inglesa "z", o u numeru 180, induve a freccia russa mostra u compassu, hè à u sudu. Cusì, a linia hè stata perpendicularmente puntu à u punente à u left è à u livante à u dirittu. Hè tuttu u trucu nantu à a cumpusizioni è a direzzione di e flussi di u compassiu, avemu da volta à a lettura pratica, questu, orientu in u terrenu.

Cumu apprendre à usà u compassu correctament?

Prima di tuttu, mentre chì era sempre in casa, avete verificatu u compassu per a funziunalità. Questu hè fattu cusì. Appena l'appruvamentu nantu à una superficia plana, aspetta à chì i so flettamenti fermani spicchendu, è nota u numeru di fissazione. Allora, portanu qualcosa metalli à u muru di u bombe per fà turnà i flèvuli in u moiu. Appena questu succorsu, sguassate rapidamente l'ogettu di ferru è aspittà d'avè a freccia di e frecci. Se u numaru indicatu da e frecce in u primu è u secondu casate hè u listessu, pudete andà per andà campeghju. Se ci hè a piccula discrepanzia trà a prima è a siconda fixazione di i flèvuli, andemu à a tenda per un novu compassiu.

Diciaremu chì a cumpagnia hè travagliatu, è vai per un parcorsu di fraga famigliali. Sceglite un spaziu pocu cumu per u primu sperimentu, per ùn esse frustate è ùn rinuncia micca à tuttu, senza avè principiatu. Dopu tuttu, ùn vogliu micca perdevvi è vive cun un disgrazia tonu di sende per u restu di a vostra vita?

Cusì, in primu, cum'è vende di viaghjatori dirivatu, avemu bisognu à "aghjunghje" à u puntu di partenza. È questu puntu deve esse assai estensivu è ricunnisciutu. Per esempiu, una autostrada, un grandu fiumu, una linea di a putenza, un rinforzu estensivu. Allora pudete sempre facilmente retrocede, ancu se ligeramente è diventate da a strada uriginale.

Assumi chì u puntu d'ancu hà sceltu hè l'autostrada. A fiancosa, uni pochi di passi da ellu in a direzzione chì avete chjamatu à andà, è vultà à a strada di a strada. E cullà per quessa chì u percorsu chjamatu è l'autostrada eranu vicinu perpendicularu à l'altri. Dopu avvià pianu lentamente u dispusitivu finu à a direzzione di a cumpagnia di cumpagnia cuncorda cù a direzzione "nord-sud". Attenti, mantene a cumpassione in stu casu rigulari orizontali, perchè e flacciu ùn si aghjugnu à u fondu o vetru di u focu. Per via di fideltà, pudete mette nantu à un casonu o ghjustu finu à a terra.

Cumu seguitu, piglià un capu o un scheletru, o stendu nantu à un bastone currettu è raghjone una linea recta in u centru di u compassu in a direzzione di u vostru ritornu, questu, versu l'autostrada, è ricurdate a figura indicata da a fini di u bastone. Questa serà a direzzione da quale tornate in casa. E a figura à quale hè a fine di u ramu, oppostu à u ritornu, indicate, è quellu chì serà a via chì vi seguite aderiscenu, avvicina in u boscu. Ùn si scurdanu, u cuntestu va da a cero o lettera "c" à a direzzione di urariu. E induve a freccia nurmale di u compassu puntu, hè u sudu è u nummiru hè 180.

Dopu à passe per u boscu è si riunite, pigliate a cumpassu per chì a linea tracciata da u centru di u dispusitivu è a figura di ritornu indicate a direzzione diritera. Puderanu chì sta direzzione cumencia da u centru di u vostru corpu, è pate in a distanza un raghju diretta senza fini. Dopu avè trovu sta pusizione, aprisa lentamenti u vostru axulu finu à chì a freccia blu averebbe ancu à u numeru 0 o a lettera "c". Quandu hè chistu, hà cunnisciutu, sò stati di fronte à a direzzione chì avete bisognu à andà.

Chì hè tutta a saviezza, cumu pudendu apre l'utilizà a cumpassu correttu, a manera di gustu è l'imprese brillanti di u viaghju.