Monkey Forest


In a parti cintrali di Bali , solu una ora à nordu di l' aeroportu principalu, una di e cità più belli di u mondu hè situatu - u Ubud màggicu. D 'altri centrosi storichi di l'isula stu locu hè carattarizatu da un silenziu parenti è di tranquillità, chì face ideale per a vacanze familiale. Trà parechji monumenti culturali è altri attraversu di a cità, u più famoso in Bali hè u Monicu di u Maccu (Ubud Monkey Forest).

I fatti interessanti

U monkey forest in Ubud (Bali) oghje hè una di l' attrazioni più famose d' Indonésia cù una assistenza di 15 000 persone à un mesi. Stu locu unicu hè situatu in u paesu di Padangtegal in u sudu di l' isula , è i lucali ùn cunzidenu u parcu ùn hè micca un centru turisticu, ma cum'è una impurtante istituzione spirituale, ecunumia, educativa è ambientale.

U cuncettu basciu di crià u Monkey Forest à Bali hè a duttrina di "Three hits of karan", chì significa "tri manere di ottene un benessivu spirituali è fisicu". Sicondu stu sagru, per ottene l'armunia in a vita, a ghjente hà bisognu di mantene a relazione diretta cù l'altri populi, l'ambiente è di Diu.

Ciò chì vede?

U furasteru di scimmia cuntene una zona di 0,1 metri quadri. km. Malgradu u modellu modellu, u parcu hè u focu di santu più impurtanti è a casa di molti spezii di pianti è animali:

  1. Arbres. 115 spezie, alcune di quelli chì sò cunsiderati santu è usati in diversi pratichi spirituali Balinese. Cusì, per esempiu, majegan hè utilizzatu solu per a custruzzione di tempuli è di i sacri, i foglie di u berigin sò necessarii per a ceremimia di cremazioni, è l'arbre Pule Bandak incorpora l'spiritu di u furesta è hè utilizzatu per creà più maiori.
  2. Monkeys. Incredibile, ma in u territoriu di stu locu incantu vive più di 600 primati. Tuttu chjusu sò spartuti indispensabile à 5 gruppi, ogni unu di 100-120 individhii. U più gran numaru d'abitanti lucali si pò vedà davanti à u tèmpiu principe è u cimiteru cintrali. Sicondu i reguli di u Forcu, l'animali sò solu alimentati cù banane acquistatu in u parcu, qualsiasi altri prudutti ponu perisce a salute.
    • Templi . Sicondu l'analisi di u libru saggiu di u Pura Purana, tutte e 3 tempii nantu à u territoriu di u Monkey Forest in Bali data di u centru di u 14 seculu:
    • u santuariu principali in a parti sud-occidentali di u parcu hè chjamatu "Pura Dalem Agung" (quì i vergini i culte à Diu Shiva);
    • Un altru tempiu "Pura Beji" si trova in u nordu-punenti è hè un locu di cultu per a dea Ganga.;
    • L'ultimu tempiu hè chjamatu dopu à u diu Prajapati è si trova vicinu à u cimiteru in u nordu.

A infurmazione infurmata per i turisti

Visita u Maccu di u Monkey in Ubud in Bali hè pussibile bisognu è in parte di u gruppu turisticu. Dado chì u trasportu pùblicu in Bali hè casi nisistu, a megli solu per un turista hè di pagà un caru o un libru in un giru annantu à l'isula, chì, sicuru, includenu visitare u Monkey Forest. U prezzu per l'ingressu à u sacru hè chjuchju: u bigliettu di i zitelli (3-12 anni) custa 3 cu, un adultu di più caru - 3.75 cu. Pudete cumprà u bigliettu in l'utturatu in l'ingressu, induve pudete acquistà immediatamente banane per michetti glutoniusa.

Andendu à u Monkey Forest, assicuratevi di leghje e règule lucali è cunsiglii:

  1. Prima di entra à u parcu, abbiate tutte e ghjuvelli, accessori, oculeti i prudutti è soldi, perchè Macaque long-tailed, chì abbitanu u boscu, sò assai listessi è astuzquanti: ùn avè u tempu d'invicchiari, è i vostri vetri sò digià in paffi di un sicoveru micone.
  2. Ùn pruvate micca l'animali cù l'alimentariu. Se vulete tratta un scime di una banana - aghju datu quandu quì hè vicinu. Ricurdativi chì altri alimentari (pani, cachemires, cookies, etc.) sò pruibitu di alimentà.
  3. U monkey forestale hè una regione chì hè cunsacrata da a cumunità locale. Ci sò siti chì sò inaccessibili per tutti i pirsuni. Per esempiu, un postu sacru in u tèmpiu. A stazione hè auturizata solu per quelli chì portanu vestiti tradiziunali balinese è pretzeghjanu.
  4. Sì u monicu bisognu o raccapricatu, è ancu nantu à tutte e quistione interessante, cuntattate cù u parche di staff, chì hè faciule di vede in a multitùdine di turisti: i langue di u monicu forestale sò vistutu di una forma specie di color verde viulente.