Indonesia - attractions

Se vulete messu in un mondu di a natura pocu insuline è i tempii antichi induve, andavanu avviu à Indonesia . Grazie à i peculiarità di u sviluppu di a cultura naziunale, a storia di u paese è a presenza di siti naturali brillanti in a Republica di Indonesia, ci sò assai piacevuli per vede. Quelli di i più impurtanti di elli è avemu dicu in u nostru articulu.

Attrazioni di Kalimantan Island

A più grande isula in Indonèsia vi vi schjattà parechji posti interessanti è sughjetti di valurizà, per quale hè di vena quì sempre una volta è novu:

  1. Tangrungputing National Park . I fanciari di l'ecotourisimu sò dispulatu ind'u quì. U parcu hè abbitatu da spezii rari di animali, cum'è l'orangutani o leopardi affucati. Oghje più famose sò viaghji in barche, durante ellu si face a familiarità cù a natura salvatica di a regione.
  2. A mezquita Sabilal-Mukhtadin hè un simbulu di a cità di Banjarmasin , cù i so canali è i mercati flotari , chì si trovanu.
  3. A cità di un centu template chinois hè Sinkavang, situatu vicinu à Pontianak . Quì pudete infinitu verse a bellezza di e numerosi chjesii antichi chinesi è a so architettura.
  4. Monumentu à l'equatori - una carta di visa di a cità di Pontianaka. U munumentu attrae i turisti da tuttu u mondu da u 1928.

Isola di Bali

Hè l' isula più famosa in Indonésia . Quì u trasportu turisticu è l'altu livellu di serviziu in tutti l'esferi sò ben evoluzionati. Vacanze di spiaggia , attività di l'acqua, è dinò a storia è a cultura di i residenti lucali - tuttu questu milla di viaghjatori annu. A capitale culturale di l' isula di Bali - a cità di Ubud - hà cuncentrava assai miriti Indonèsi. I posti più frequenti per visità durante una festa in Bali sò:

  1. U boscu di i scimomi vicinu à a cità di Ubud hè unu di l'attraversi naturali favuriti naturali. U nome di sta zona parle per ellu stessu. Quì pudete in vicinu à avè acquistatu cù assai variità di sti animali. Inoltre, sò parechji beddi tèmpuli è i vegetali exotichi in u territoriu di u boscu.
  2. Terrazze d'Arrosozzi . Rice hè u principal alimentu di l'Indonesiani, cusì tutti i terreni adattati sò usati per u so cultivamentu. I agricultori usanu u sistema di rege "subak" per questu. I terrazze più gustosa sò situati in Tegallalang, chì hè quasi vicinu à Ubud. Terrazzii ondulati, disposti nantu à e piani di i colti è in i precipitati, sò cambiatamenti cambiantesi, per quessa chì sempre anu vistu diversu, ma sempre bella.
  3. Tempiu Tanah Lot à l'isula vicinu à a costa di Bali. U so nome traduce cum'è "terra à u mari", cum'è edifiziu nantu à un petit isletu rocciosu. A vista di u tempiu, in particulari à u tramontu, hè veramente stante, affinchì stu locu hè assai canti cun turista.
  4. Elephant Cave hè a più attraversata sottili di Bali. Ci hè circa 15 grotthe chì passanu unu à l'altru. I mura di a caverna sò imbruttati cù tagliati chì representanu elefanti è criatori mìticu. Cume presumably, Cave d'Elefanti era prubilmente u situ d'attività religiosa.
  5. A caverna di bati L'amore di Goa hè situatu in unu di i tempii principali di l'isula di Bali. E ogni scelta quì hè tutale di u sole chì si pò vede parechji centu volte di criatori volatile chì vularanu è volse in l'aire frescu.
  6. Tempiu Besakih o "Mamma di i Templi" hè custruitu in una altitudine di 1000 m in u ramu di u Mont Agung . Questu hè u puntu più altu di l'isula di Bali. A cumulazione architetturale hè cumplicata è compone di 22 tempii, bellissima decorata cù sculture densi.
  7. U templeiu Taman-Ayun vicinu à u paesu di Mengvi porta una chjina clara di l'architettura chinesa. I visitatori ùn anu admiritu no solu l'edifici di u XVI sèculu, ma ancu una stagione cù u pesciu, è ancu un ghjardinu paisaghju interessante cù lotus.
  8. Tempiu Uluvatu , custruitu vicinu à u paese di Pekatu à una altitudine di 70 m in un precipitariu steep. U so cima hè un locu assai bonu è inaccessibili. Da u muru di u tèmpiu, pudete vede l'Oceanu Indianu.

Letteratura di l'isula di Java

A vacanze per l' isula di Java hè più bughjone in compara cù Bali o l'archipelago di u Sud. Visità esta parte di l'Indonèsia, ci hè sempre quarchi cosa di vede. Java hè una isula di volcani è jungliani salvati, è hè ancu l'isula più pupulata di u nostru pianeta. I posti più famose di Java sò:

  1. A cità di Jakarta hè a capitali d'Indonesia, a metropole più grande cù assai attrazioni. Eccu l'altri grattacieli sò l'altru ristorante di u paese - Wisma 46 . In Jakarta, ci sò più di 20 i siti culturali di u paese: musei , u Palazzu di l'indipendenza , l' oceanariu . Hotel è restauratori culuranu oghje in casu à u duminiu metropulitanu.
  2. Mont Bromo . Questu hè u vulcanu più famoso nantu à l'isuli in Indonèsia, anche ùn hè micca u più altu (2329 m di tutale). Un accordu caracteristicu di questa muntagna hè un crateru longu, da quale una colonna di fumu biancu crisa sempre.
  3. U Tempiu di Borobudur hè u principal fede religiosa di Indonesia. Stu complexu di tempiu buddiscu hè stata custruita in u IX sèculu è hà 9 filieri: 6 di elle quadrate, è 3 alloghju. In i canteri di tutti i plataformi, i punti principali di a vita è l'insignamentu di u Bouddhiru sò illustrati. Visità di Borobudur pò esse cumminati cù l'estudo di i posti vicini: Prambanan è u palazzu reali di Ratu Boko .
  4. Tempu complexu Prambanan. Hè stata custruita in u dicèsimu centu in onore di i trè deities - Shiva, Vishnu è Brahma. Hè un complexu sanu di edifici, assai di quali, sfurtunatamenti, sò malatu. In u centru sò trè temples più cunsirvati, cù u nome "Lara Jongrang", o "Ragazza sucia".
  5. Ujung-Kulon hè un locu naziunale chì conserva a natura pristina di l'isula di Java. Quì pudete vedeti paisaghjoli naturali maravigliose è animali rari.
  6. Giardinu Botanicu Bogor - u giardinu botanicu più grande è più anticu di u mondu. Quì sò ricunnisciuti tutti i pussibuli i pianti tropichi da diverse posti di u nostru pianeta. A bellezza spiciale di u giardinu hè una stagione cun lotus fiorente è un invernu cù l'orchidi.
  7. A seconda megalopolis di Indonèsia - a citadella di Surabaya - hà un sensu simpaticu, ma interessante. Pigliate u tempu di visità a più grande in questa parte di u zoologica di l'Asia, u ponte sulamiatu di Suramada , a cità vechja, a mezquita Masjid al Akbar Surabaya.

Sights of Sumatra

Sumatra hè più famosa per i so monumenti storichi, ma ci sò dinò maravigliose attrazziali naturali chì vale a visitaru:

  1. U lago hè un urdu volcanicu di Toba , furmatu nantu à u situ di un anticu vulcano. À e so orli viaghjà a tribù di u bataki, chì hà cunservatu a so identità è a cultura isolata. I turisti sò felici cù un vacanze classificatu in natura è una scursioni cognu dedicata à i peculiarità di a cultura Batak.
  2. A cascata di Sipiso Piso vicinu à u lavu Toba hè nutricatu da un fiumu sotterraniu, chì si trova in a cima di u precipitatu. Trè prugrammi di observazione sò disposti quì, per chì i viaghji pò admittendu cunfrontu l'acqua cascata d'acqua in a vicinanza più vicine à questu.
  3. U legatu di u Sumatra Foresta Tropica hè un territoriu cumuni di quattru parenti naziunali: Gunung-Leser , Kerinki Seblat è Bukit Barisan. Dapoi 2004, hè sottu a prutezzione di a UNESCO è hè un Patrimoniu Patrimoniu World.

Altre locais di interesse Indonesia

In più di a natura è i tempii, in Indonésia pudete acquistà cù a cultura è a manera di vita di a pupulazione lucale. Per fà questu, andate à i seguenti posti:

Questa ùn hè micca una lista completa di siti interessanti è impastanti. A Republica di Indonesia hè abbastanza decorada cù assai attraversu, foto è descrizzione di quale pudete truvà nantu à e pagine di u nostru situ web.