Nepal - Vacanze

Residenti di Nepal si aghjunghjenu à u calendariu lucale - Bikram Sambat - chì hè davanti à l'usanza di u Gregorian per più di 56 anni. U calendariu di mesi dura da u 28 à 32 ghjorni, perchè i vacanze in Nepal ùn anu micca data strette, ma sò noteu chì tenenu i cuntenuti i ciculi lunar.

I celebreni principali di u Nepal

Quasi tutti i vacanzi di u Nepal anu un capite di religione. I più significati sò:

  1. U Magh Sangkanti festival culesceranu in genna è hè dedicatu à i filieri di l'inguernu è a riunione di a primavera d'avvicinà.
  2. Perverate, o l'annu Tibetannu , hè celebrata di dicembri à ferraghju. Un tali tempu di celebrazione larga hè spiegatu da a divisa di casta di a pupulazione di u paese: ogni gruppu havi a so cronulugia.
  3. I Bantu Panchami in Nepalli sò in u feraghju. A festa hè dedicata à a dea Saraswati, chì hè a patrona di l'educazione, l'arte, a musica. In i ghjorni di celebrazione, a divinità hè presentata da ghjenuvesi rigali, è i ghjovani è e zitoni scegliendu cun u matrimoniu.
  4. I celebrazioni celebrendu Maha Shivu Ratri sò celebrati in farraghju è di marzu. Festività Festiva sustene in notte. U tempiu metropulitanu principali - Pashupatinath - incontesta cun assai pereggi di l'esti Buddisti.
  5. A festa Holi in Nepal si celebrà in March. I locali si credi chì in i ghjorni altri, nascenu sentimenti superiori, amatori è amici. Holi hè cilibratu durante 8 ghjorni.
  6. L'annu Népalese in u paese si celebrà à a mità d'aprili. A principale di a festa hè riched table è rigali per i parenti è l'amichi.
  7. Mata Tirth Aunsi, o u ghjornu di venerazione di a mamma , cascata di maghju.
  8. Buddha Jayanti - u anniversariu di a deity di Buddha Shakyamuni - hè celebrata in a seconda mità di maghju. N Nepal hè visitatu da i veri buddi per celebrà a festa. I Ministeri Solemnisate sò in u monasteru di u Nepal, à u Stupnati è Swayambhunath stupas.
  9. A festa di Janay Purnima hè celebrata in Agostu, quandu nepalesu si ricorda a deity di Shiva.
  10. I celebrazioni dedicati à a nascita di Krishna Janmasti , u settore di l'agostu. Questu di Danu è amatu e venerati in Nepal, in ogni locu si ponu amici lighjendi nantu à a vita è l'atti di Krishna, nantu à a vittoria miraculosa di u bè nantu à u male.
  11. Lunar month Gunla - ferraghju settembre. In ogni di i so ghjorni nepalese seguenu rigulari à u postu, vai in i santu. A Gungla vene in una fini cun festivals larghevuli in ghjocu di divertente è di gioia.
  12. A festa di sittembri di Thiès in Nepal hè marcatu da e pricati di a donna per a salute di i mariti è di i zitelli. Nubbilizzzilii à e volte à i dii cun dumande per un imminenti immeuble. In questu ghjornu, una bella midicina di a pupulazione di u paese porta sari russa è porta a ghjente d'oru.
  13. A festa principale di u paese - Dasain - hè celebrata in settembre-uttobre. A pupulazione indigena crede chì durante i deci ghjorni di celebrazione sò stati rimbionati di una docena di peccati maiò. A culminazione di a celebrazione hè u grandi Dasain Tika Festival.
  14. Indra Jatra si celebrà in a seconda mità di Settembre. Indra hè u diu di a chiavi è u celu. In i ghjorni di celebrazione, hè pussibule attruvà vistimenti di costumi è processioni, in quale participanu l'attori chì rapprisentanu i principali dii.
  15. Tihar in Nepal hè assuciatu cù l'equinu (l'ottobre-nuvembre). Celebrazioni duranu 5 ghjorni è sò marcati da festivali culuriti è carnivali storichi.
  16. A festa di a cugliera di Dasha in Nepal dura 10 ghjorni, in quali vittimi anu purtatu, ordi hè fugliatu.