Dati interessanti di Japan

Paese di u Rising Sun - Giappone - inusual, in quasi esoticu, unicu è attrattivo. Eccu, i tradizioni antichi di i sàvii è di l'innovazioni di a civilizazione europea sò in armuniosi incusciati in tale manera chì, mentre chì fenu veru à a so identità, i japoni, ma sò stati, sò cunziddi unu di i paesi di u mondu economico e culturalmente in a cultura. E postu chì no tutti ci anu l'oportunità per cunsevi di u paese è a so populi, avemu da pruvate di parlà di i fatti più interessanti nantu à u Giappone.

  1. A ora, l'imperu! Tra li fatti interessanti nantu à u Giappone, pari appruvatu per informà chì formalmentu u paese hè sempri cunzidiratu un imperu. È l'unicu in u mondu! Ancu ora, u paese est in capu di l'imperatore Akihito, u 125e di u principale di una dinastia fundata da l'imperatore Jimma in 301 aC. e. In rialità, u paese hè guvernatu da u primu ministru, chì hè nominatu da l'imperatore dopu a suttumissione di u candidatu da u Parlamentu. U u Mpiraturi stessu u rolu di capu di statu à riunioni diplomatici.
  2. In a capitale, hè caru di vive! Parrannu di fatti interessanti nantu à u Giappone, ùn pudemu aiutà, ma saputo chì ancu di tanti anni, Tokyo era cunsideratu cum'è a cità più carica in u mondu. Solu in i tempura ricenti, da u pidalu, era statu pressatu da Singapore. Per esempiu, pudete rentà un appartamentu di dui cammelli per più di $ 5000. I prudutti sò assai carchi: deci ose custituiscenu circa $ 4, un chila di risu - $ 8,5, una paca di cervia - $ 3,5. À u listessu tempu, i prezzi di carne è di pisci sò pocu latinu, ma a frutta hè caru - banana - $ 5, mazza 2 $.
  3. L'Onestà è u sicondu "I" di u Giappone. Se parlemu di a cultura di u Giappone, da ghjente trà i fatti interessanti nantu à u caratteru naziunale, l'honesty stands out. Cusì, per esempiu, l'ughjettu perchatu, assai puderete, truvate in l'ufficiu Lost and Found. E i pulitici di u Giappone hè cusì honest chì sò dimissioni se fallenu micca di cumprenderà promessi di campagni. Hè sorule, hè micca?
  4. Persona assai limpia! I ghjuridichi siominu specie di a limpezza di u corpu. Sò lavati ghjornu. Ma questu ùn hè micca unu di i fatti più interessanti nantu à a cultura di u Giappone. In u paese ùn sò micca abbitatu di ùn bagnate in a bagnera (ma ancu cù e cabine di ghjenti), ma di piglià un spedinu di ogni modu, è à tempu cù i membri di a famiglia - i figlioli lavanu cù i so parenti prima di l'età di ottu. A volte un bagnu hè pigliatu da volta, è senza cambià l'acqua.
  5. U travagliu hè un cultu! I japonichi sò prubabilmente i prufessori più boniali in u mondu. È normalizatu per elli à vintu à travagliu una mezzu prima prima è stà per un pochi uri. Inoltre, lasciatu l'uffiziu à u tempu hà avutu micca benvenutu. U japunesi anu restitu pocu è pocu pocu sopratuttu. In u Giappunese, ci hè ancu a parola "karoshi", chì significa "morte da u celo excessiu".
  6. U japonaise cumu manghjatu diliziosu. I japonià adore sapienti (da i so standard) a nutizie in quantità grandi, cum'è di discussà l'alimentu è di vede parechji TV shows di coccia.
  7. Interessante lettura! I fatti sorprenimi di u Giappone sò stati novu sorpriscenu: in quasi ogni piccula magazzetta in Malmal, a premsa sottu a signatura "XXX" (hentai) hè apertamentu è in quantità grande. U japunesi, senza cumpurtamentu, lettu à u trasportu publicu.
  8. Nimu ice! Quasi tutti i cità di u paese in a parti nord di a strada è e spianate sò califfizie, perchè a neve, senza avè u tempu di fallu, si funnu è u ghjudu ùn si forma. À u listessu tempu, ùn hè micca un sistema di calificà centru in u Giappone, i citadini anu da solu per questu problema per elli.
  9. I japziusi sò prutetti per i travagli d'ospiti. U japunesi, un populu sàviu, anu pruvatu à pruteggià l'altru pussibule da u disempleu. Sicondu a lege, u suvietà di i principiani avissiru arrivari u saldu mediu di un resident nativu. Per quessa, hè più prufittuve per i patroni di cuntà un japunesi!
  10. I mesi hè numeratu! E dinò propositu à amparà i curiosità interessanti nantu à u paese di u Giappone: ùn sò micca nomi per i mesi di l'annu, erani simuli indicati da nummari ordinali. È, per voi, l'annu accadèmicu annantu à u 1u d'aprile.