Vacanze in Japan

Giappone hè un paese cun tradizioni antichi, chì à questu ghjornu sò venerati da tutti l'abitanti di sta nazione isulana. U Giappone hè u numaru massimu di festi publicu, cumparatu cù tutti l'altri paesi in u mondu. Unipo di questi vacanzi pò parissiru strammi, ma, però, sò celebrati cun una finesse tailandese speciale. Dunque, almenu una storia di quale festas sò celebrati in Giappone, serà d'interessu per tutti.

Natali di Natale in Giappone

Comu in ogni paese di u mondu, i festivi principali in u Giappone, primu di tutti, sò i festi naziunali: l'annu novu (u 1 di ghjennaghju), u ghjornu di l'età d'adulte (15 di ghjennaghju), u ghjornu di l'statu (11 di frivaru), i ghjorni di a primavera è l'equinucio di l'ombra (21 di marzu) è u 21 di sittemburgu, rispettivamente), Green Day (29 di aprile), Days di Custituzione, Resto e zitelli (3 di maghju 4, 5), Egg Day (20 di Lugliu), Venerazione di Ancien Persone (15 settembre) , Day of Culture (nuvembre 3), u ghjornu di u travagliu (u 23 nuvembre) è l'anniversariu di u mpiraturi (u 23 di dicembre). A maiò parte di questi data sò simpricamente marcati com'è significativu. Ma rigali è persone felicità in u Giappone sò fatta per fà in e so occasione "impresa" (per esempiu, anniversariu).

In più, largamente, cù observanza di tutti i cerimonii è i rituali (alcuni di quali sò più di milli milla anni!) In u Giapponale celebre i festivals tradiziunali:

Vacanze strazziali in Giappone

Fate di e vacanze di u paese di u soli risanti sò ancu micca strammi. Per esempiu, in Giappone celebranu Cat Day (22 di frivaru) - micca ufficiali, ma ancu. Quite unusual (da i normi di i europei) hè celebrata è Fertilità di u ghjornu (15 di marzu), quandu in i chjese ci sò ceremonii di cultu di l'omi genitali omi omi cù tutti l'attributi pertinenti.