Thunder in February - signos populari

Febbrau hè l'ultimu mese d'inguernu. A gente in l'antichità anu avutu una opinion murali nantu à questa ora. Da una banda, ferraghju hè assuciatu cù ghjustizia è i venti forti. È à l'altru - u sicondu mesi di l'annu marcatu a partenza d'inguernu è l'iniziu di un scappatu. Eccu un tipu di periodu di transizione entre i ghjorni friddi è l'iniziu di a primavera, chì dà micca solu a luce, ma dinò u calore longu. À questu tempu i persone cun cura particulari guardonu tutti i fenomeni naturali. Ci sò succitavanu l'altri spessu. Febbrau hè un mesi riccu per u signali timpiratori, chì sò popularu oghje.

Thunder è lampi in frivaru - signa

U tronu, un rumble di chì hè statu intesu à unu di i ghjorni di ferraghju, hè un fenomenu raru, predice i venti forti in un futuru vicinu. Lightning à u stessu tempu avvisa di l'inevitabbilità iniziale di una timpesta viulenta è da u tempu dolore. Sì u celu era prima visu lampu, ma solu dopu u tronu spunta, po ghjustìzia avè bisognu di l'estate siccatu, senza precizione. In generale, i signi di u populu da u tronu in Februanu sò sfavore. A prumetti di una siccità in a stagione caloria è di precipitazioni pesada in u caduta. Hè per questa raghjone chì a pupulazione antica era assai teme di i fenomeni naturali in l'inguernu. Oghje, u thunder and lightning in l 'invernu ùn ponu micca panicu, cum'è prima. Invece, vale a pena per una persona moderna per esse à esse fenomenu. Thunder è lampi in u feraghju feranu chì l'annu in sè stessu serà famu è magre.

Thunder in February - signa

  1. Nanzu, quandu e persone scrivevanu rumblings in u frivaru, prestu à cuddle up to the birch tree. Hè struitu chì un omu puteva pruteggiri per un annu da u dulore in manu è u pettu.
  2. Sì u troncu rumbles induve a neve ùn hè micca fundatu ancu - aghjustate un veru friddu.
  3. Una tempesta trumaghja prutezza u tempu dolore.
  4. Durante u lavu di u thunder di u lavu di i platti d'argentu - volenu esse salutare mentale è fisicu per un annu annantu à l'avanti.
  5. U tronu chì trona nantu à u boscu nùvaru - per a miseria, a guerra è a famine.