Arcu - pianta è cura

A cipolla si usa in a preparazione di parechji platti, è parechji cocchi da ancu gestite di fà u sorbette. Ma in questu articulu, ùn hè micca st'ora, ma di u crescente è cura di cipudioni.

Cebolla - pianta è cura

U cultivo di ciuce hè realizatu in 2 tappe, cusì ci hè cura in e diverse pericanti cambiatanu. U primu stadiu hè a piantazione di cipudioni cù e piante è a cura sussegwente per a simminzioni. Impunite un arcu in i letti in u 20-25 aprile. Prima di ponae, i zoni sò colpi in calde (45-50 ° C) acqua per 15 minuti per aieci per i malati fungali. Per a simplicità, deve circate di selezziunate un locu seccu è assolatu, hè bè chì i pridicili di e cipudine saranu pumati, colti, patati, cucumari, piddus, fagioli. A prufundità di piantazioni di e cipolle di cipolla hè di 2 cm, a distanza trà i piantini hè 2 cm, trà i ciumi hè di 15 cm. Prima di l'emergenza di piantini, hè megliu di coperà i cresta cù film nantu à l'archi. Trasfurmendu una simana à settimana in maiu-ghjugnu, se u tempu hè seccu è dinò, in seguitu - 2 volte à settimana. Da u lugliu, l 'acquessi esse ridutta. I sementi à u mele hè asseccu è dispatchi, grande per almacenamiento, petit - per siveramentu sottu l'inviu.

A seconda stage hè a piantazione di a cipolla è a curaggiu per ottene lumi bianchi. U pruduzione di ciuci di invernu accumincia à prima settembre. In u primu mannatu, a sementa hè stata postu in i primi deci ghjorni di maghju, u pianu deve esse caliata à 12 ° C. I bombi sò larghezzati à 4 cm à u locu, a distanza trà elli hè di 10 cm, trà i letti - 25 cm. Curingu di e cipudine hè simplicemente - riabilimentu puntuale, chimestone è rinfriscanti di a terra dui volte à un mesi.

Porra - pianta, crescenu è cura

Per fà un cultillu di bea in una sola stagione, hè necessariu di preparà e piantini. I Seeds sò sembuli di u 20-25 di marzu, a tampiratura di quellu tempu ùn deverà micca sottu à 18-20 ° C in u ghjornu è 14-15 ° C à notte. Circa un mese è un mezu dopu, i pianti di pomi pò esse pianificatu in a terra aperta. A distanza annantu à u lettu solu di 20 cm, a so prufundità deve esse 10-15 cm. A distanza di u filu hè di 10-25 cm, secondu a varietà. Leppi è e radichi di e piantinu sianu chjappiti da un terzu, dopu à vultà a cipolla immedicata. A rivolta sussurru hè fattu ogni 5 ghjorni. Dopu à e piante l'arradichera, sò chicchiati à a prima foglia. U primu fertilizazione hè fatta da u mullein (1:10) in a terza simica dopu a piantà. Dopu 15-20 dopu à quì, l'abbinimenti minerali sò utilizati. L'ultimu main dressing hè fattu in meziornu di lugliu.

Pruvucheghja pruducizione è cura

A piantazioni hè fatta in primu muvimu, quandu a temperatura permette à a temperatura di u fiore, o l'ultimi bordu, per l'inguernu. Per impediscenu a malatia una settimana prima di cultivà, sò caliati durante 8 ore à 40 ° C. A distanza annantu à i lampadini hè di 8-10 cm, a distanza trà i fille hè 20 cm, a prufundità di a pianta hè di 2-4 cm. Li basali si sò stati posti in terra umda, se a terra hè secca, da deve esse humedeviatu prima di cultivà. A pianta hè abbastanza senza pretensione, perchè in u cinturione cinturione ghjustu solu sani i pardunità è u fretu pericinali di u locu hè necessariu. Ci hè un regnu sultantu quandu siquena. Cogli a cipolla da a fine di lugliu à a seconda settimana di l'aostu, finu à chì u casting fate a mori. Tardamentu cù a neteja di u canardamentu ùn hè micca cunsigliatu, postu chì a cipolla pò cumprincà à ghjudiziu.

Cipolla indiana - pianta è cura

Invece sta pianta hè chjamata cipione, ma cù u cultivo di giardinu hà una similarità remota. Indian (Chinese) a sala di a cipolla. Sembra un bombe verde affumicata fora di a terra cù e folla chì sviluppassi da questu. A cipolla indiana hè inadatta per manghjà (poisonous), ma hè spessu appiicata esternamente pè u trattamentu di parechje malatie. A cipolla indiana multiplissi per i zitelli - ciputtosi chjuchi, partendu da a pianta madre. À u cuntenutu, illuminazione, terra, cipudine indiana ùn impone micca e prublemi spiciali. In u invernu, a pianta, per ùn esse stritta troppu, si deve situatu in una stanza cun una temperatura di 6-8 ° C. Cù l'iniziu di a primavera, se ci sò stesi assai stinnilati, a pianta hè cutucatu. In veranu, a cipolla pò esse trasfiruta à l'aria fresca. Eppuru chì i cipolle Indiana sò cultivati ​​nantu à l'alivi, u pianta in u maghju, a prutezzione di i frostati, è di puliti in settembre.