Avete bisognu à chjinate e crisanniu per l'inguernu?

Chrysanthemum hè una pianta annuale è perenne di a famiglia Astra cun una historia di mila anni. A so patria hè a Cina, da unni una fiore, inclusi più di 29 spezie, sparse in u pianeta. Parechji ghjurnale dilettanti crescenu in u so pezzi personali, assicurendu l'assistenza propria no solamente in a staghjoni calda, ma ancu in l'invernu. Hè bisognu à chjinate e crisanniu per l'inguernu - in questu articulu.

Hè necessariu di insulating the crisanthemums for the winter?

A priservazione di questi culori in u invernu depènza da parechji fatturi, chì ponu nutà:

  1. U clima in questa regione. À l'altri pruduzzioni, u megliu insulazione hè a neve. A Mother Nature si face a cura di questu, ma u prublema hè chì nimu pò garantì un invierno nevicate, è a so assenza hè fatale per una pianta, cum'è un scappatu, chì hè sustituitu da i ghjàllichi. Quelli chì si interessanu da esse necessariu di chjassu di u crisantemu per l'inguernu, puderete risponde chì ùn hè micca accettatu per fà in regioni centrale caleciante, ma per pruteggià u sistema radicali, i pianti sò stati ridisfatti, è una testa di foglie, serratura o altra lumina naturale è materiale fugliate si sponde nantu à a cima. Quandu a nuvola s'indirizzeranu, pruvate à fà affissà nantu à l'arbureti inverndu.
  2. Una varietà di crisantium. Quelli chì dumandanu sese necessariu di pruteggiri crisanti di l'inguernu, deve esse rispostu chì ci sò i chjassi di i chrysanthemums coreani, chì in i paesi eslaviani chjamanu "Dubok". Questa spezia aghjustà una varietà di varietà sfarenti adattati à u clima mediu è prublemi di rivolmardu cun una tappa minima.
  3. Cundizioni di cultivà è crescente. Una questa interrogante, sese hè necessariu di cummunicà i crisanuli, vale a pena sapè chì assai dependerà di l'observanza di questi fatturi. Avete a purtata à a purtata duranti i scarsi, aiuta locu locu nantu à a strada. Hè assai mpurtanti per appruntà à appuntamentu u fertilizante in u spaziu - fosforu in u santeatu, fertilizzanti di nitrogenu à l'iniziu di a primavera, è di u putassiu in l'estiu.