Cumu cultivà un ciclamenu da e zicchini?

Forsi qualcosa ùn dettu chì i fiori sò un veru miraculu di a natura. Ma ancu u miraculu è l'incantu sò più grande e questi piani chì fiuranu in a stagione fridda o tuttu l'annu. Unu di sti pezzi è ciclamenu. Stu gentile gentile grazzu hà rianimatu u sillà più mattu è anghjulare finu à ancu in u ghjornu più tristu è grisu. È cumu si sviluppa un ciclamenu da e zizea, seranu discututi sottu.

Cyclamen: Cura è Crescente

I pruduzuri chì campagnani in una sola voce argumenu chì u prucessu di u ciclichi di e cinerea ùn hè micca cusì complicata. Hè necessariu solu per avè pacienza, perchè e so graneddi di sta fiorita giurizianu in piu lentamente. I primi rimmi pòssinu vede in u periodu da 3 settimane à 3 mesi. Iè, è si creceranu in i primi sei misi di vita per ora nantu à una cullizzioni, ma dopu, anu più forte, aghjunghje rapidamente forza.

Per cultivà i ciclichi di e pezze hè successu, u prucessu deve esse preparatu apposta. A zingira hè a più presa da una pianta casa, e zoni cunghjunghjini in casa sò una altezza, quasi 100% germinazione è sò più resistenti à a malatia. Ma si ùn ci hè nimu chì ripiglià e semi di casa, i locali seranu. Prima di ripusà, anu da esse trasmessi in acqua calda da 24 ore, sughjendu in un saccu ruttili o padutu di cuttuni.

In quantu à l'utensili, hè megliu sia un pappu rectangulu di vallata cù i buchdi di dighjà per a simminzioni. L'altezza di u muru hanu da circa 15 cm. À u fondu di u tanku putate una scuma plastica o argilla ampliata in una capa di 1,5-2 cm per un megliu di drenagiu, perchè in a natura, ciclamane cresce in u sante rocca. À a cima di u bacinu hè di circa 7 cm di terra, cunzistenti di rina, humus è un cumpunimentu di foglia. Se ùn avete micca un mistu stessu, pudete cumprà terrenu per violettes.

Prima di pettinarà a pustera, a terra hè umanu. Allora a sera hè stata una a distanza di 2-3 cm l'una di l'altri è sprinkle cù una strata di terra in 1,5-2 cm è ponte e cipolle in un locu frescu, micca più di 10-15 ° C. Tuttu u sbarcu hè cumpletu, aspittendu à ghjonghje.

Curingu di e piantini è i fiori ghjovani

Avà hè vinutu u piriu di u ciclamine chì cresce, quandu avete bisognu di pacienza. Prima di i primi rimesse, pò piglià un mesi, o ancu 2. Finu chì i primi fiure di surgenti anu apparevutu, hè necessariu di mantene un cuntenutu di umidità moderata in i macchi, per regruppendu annantu à u spugliatariu da u sprayer. Hè impussibile di cumprà u tarritoriu, ma per permette staia secca ancu.

Quandu i piantini prupulsati, devenite dinerizà dinò chì a tarra di i pignotti era una picca umida, ma in nisunu casu, altri u putenza è u puntu di a putenza di a crescita è a pianta muriri. A strada, se i semboli sò stati prufessi di prufundità, allibberu u tuberu da 1/3 d'altitudine da u solu. A listessa regula applicata à i fiori adulti, anu a mità di u grandu di u club.

Quandu i frutte liberate 3 foglie reali, i pianti ci sò spicciati in pieni. À u fondu di i novi abitazioni di i vostri animali, aghjunghjenu ancu un sforzu, è nantu à quì sopra a terra. Trasplantà un ciclame ghjovanu à un postu permanente Avete bisognu di una residenza cù un mantellu radicali di a terra, perchè ùn avete micca falla di una fruttu fiore. A strada, dopu avè cugliatu i pianti crescenu rapidamente a forza è crescenu prestu.

In quantu à a fertilizazione è à più rimi, i primi sei misi di ciclicamini ùn sò micca alimentati, ma solu mantendu u sustegnu in un regnu assai umitu. Dopu à u passaghju di sei mesi, i fiori sò stati nutati cù una solu manca di qualche fertilizzante minerale per i paisaghji faciuli. Ripividà i fertilizazione ogni sei mesi prima di fioritura.

Da l'età di un annu, u ciclamenu cumincianu à l'acqua. Fate cusì currettamente, longu a punta di u pignoroore, perchè l'acqua ùn curpite micca u tuber è u puntu di creazione. À l'estiu, a regola hè fattu ogni 3-4 ghjorni, è in l'invernu - micca più di una volta per a simana. È ricurdate, u ciclamenu ùn piaci micca u calore.

Hè tuttu u sicretu di cumu cresce u ciclame da e zitelli. Bona furtuna cù questa lezzioni maravigliosa.