Geraniu di e zeri

I amanti di e crescita di e piante sò interessate in l'infurmazioni nantu à cresce u geraninu in u situ è ​​pigliate cura. Parechje persone sò interessate nantu à a crescita di geranium da e so pezzi, ma stà a so penzizza è a cumplessità di stu prucessu. Avemu da pudè capisce chì chì in a piantazione di e gerani ùn hè micca nunda di complicata!

Infurmazioni ghjugna

Cum'è qualsiasi altre pianta, i gerani necessanu a cumuzzioni di u latu. Hè megliu adattatu per u sembra di e geranium con una mistura di terra ligera, sabbia è turba in proporzioni ugguali. U megliu tempu, quandu si poni simu prudutti di gerani, hè u piriu da a fine di u frivaru à a fini di marzu (in regula di u clima di l'aria). Note chì a simminzioni di tempulazione hè ancu pussibule, ma un phytolamp hè necessariu per cumpensà a durabilità di ghjornu insuffizjenti. Di sicuru, i gerani sò micca esigenti nantu à a umidità, cusì regu debe esse moderate, in particulare in l'invernu. Riinture à a pianta hè solu dopu chì u pianu hè bellu seccu. Ma a lumera per sta pianta, com'è regula, ùn hè micca sempre bè, ma questu ùn vole micca affissà chì hè megliu mette un pezzu di geranium in una finestra aperta. I rai diretti sò dannighjate à sta pianta cù a so assicuta, perchè l'ottima scelta per u geranium serà una luci artificiale o lumine diffusa duranti u ghjornu.

Sementi è cura di i pianti ghjovani

Dopu un brevi cursu introduttori, hè ora di passà à u stessu prucessu di a multiplicazione di sementi di gerani. Per questu, hè bisognu di preparà a misura chjaru di l'upertu è sterilizzate cù acqua di ferita o una solu suluzione di manganese. I Seeds sò spargugliati nantu à a superficia di u sustrato, è poi coguanu cù una fina capa di terra (abbastanza è cinque milimetri). Hè megliu di ricusà l'irrigazione, a sustituì a spraying a terra. Hè ricumandemu per coperà u cuntinuante di piantazione cun un film, ma perisciute per bisognu per esse rinfurzata è di ciuvuli di cundensate eliminatu. A temperatura ottima per a zucchina hè di circa 20-22 gradi. Ricordi, se fate correzzione, pareveni dopu à dui simani. Dopu avemu trovu sapè cumu per plantà ghjustu a sementi di gerani, puderete prucede à u prucessu di cura per i pianti. Quandu i ghjovani piante sò u terzu libru veru, deve esse di cultivà. In questu casu, un fattore assai impurtante hè chì e radici di a pianta devén a essere à a sola prufundità cum'è e ciuci. A temperatura più acceptable per u crescita nurmale di e pianti di variità varia da 18 °. Dopu autri 7-8 simpati, un traslocu à un pezzu maiori serà necessariu di novu. In u futuru, u trasplanamentu ùn hè micca nicissariu, hè sustituitu da a rinnovazione di a pianeta superiore.

E à a fine, scupremu cusì cumu per piglià e mane di geranium in casa, per fà scurdà di a compra per sempre. Prima, aghjustemu un "donatore", anu da esse una pianta sana cù un gran numaru di inflorescenzi. Tense chì "figlioli" ùn saranu micca sò sìmuli à u so "parent". Uni pochi di ghjorni dopu à u fiori di geranium, serà necessariu di travaglià "apicultori". Per fà questa, pinzelle sò stuccatu di una fiore è trasfiruta à altri pollen. Cumu capiscu chì tuttu passava bè? Tuttu hè simplice, a basa di basa cù a polinizazione eseguitu cù pocu di più è longu, è da una casella di sera serà furmatu. Puderanu e simu ùn sò solu dopu a casella propria splende. Questa hè una guarantiscia chì sò pronti à pona.

Comu pudete vede, tuttu hè simplicemente simplice, se prima acquistà cunniscenza. Buona furtuna in crescente di i graneddi di sta pianta maravigliosa!