Chì fà cù quellu chìbra?

Fate e ferite domestica, unu di i più cumuni è ardenti. Nuvembre o dopu, ogni persona faccia un danni di a pelle. Fortunatamente, i cumbusti di a famiglia raramente seri, è ci sò assai cunsiglii di ciò chì facenu in questa situazione.

Quemadus termichi

Forsi, stu traumu in a vita di l'annuncia vene più spessu: una brusgiata di steam o acqua fridda, uttenuta perchè aghjuncava un panu stanu o un ferru, u toccu u quemadoru cù a to manu.

U primu chiaru cù un quemura termale hè di tentà di abbia a tampiratura di a zona affettata di a pelle. L'opra più simplice hè acqua fredda. Pujene a zona arrugata di a pelle sottu un grizzu o una duttore fredda, preferibile per 10-15 minuti. Se ùn ci hè micca pussibulità di usà l'acqua fredda, ogni fretu frettu, ma necessariu l'usu limitu (ghjuvatu, un pezzu di carne, imbruttatu in un saccu è una spugna) facenu. In u casu ùn pò esse l'oliu oiled oiled with oil, cream or other fat, perchè hè spessu cunsigliatu - u grassu conserva u calore, chì significa chì aumenta u danni è favurizeghja l'aparicio di burn blisters.

Dopu chì avete chjappu l'area curcuta, trattate a pelle cù un pruduttu di credenze.

Cù cura particulare, hè necessariu di cura di u trattamentu di credenze in i zitelli, perchè ci sò parechji fatturi chì sò sensibilità, a pelle, reazzioni allergii à certe sustanzi e assai più. U trattamentu più impurtante per quellu di un zitellu hè trattu antisépicu. Eppuru, i genitori spessu face a quistione di u modu di trattà a cugliera chjappata di bagnati per riparà a ghjuvura di tissuti malati, alloghje u dolore è à tempu u tempu l'effettu desinfiltrante desiderate. Zelenka è iodine - questu hè l'ultimu seculu, a quale sti fondi sò aggressivu puru per a mugliera di u babbu, propensu à a diatezza è l'irritazione. Per quessa, i pediatrici moderni recomandanu fà usà mediche antisépichi nantu à i salsi d'argentu, cum'è Sulfargin. Questu agenze accelera u prucessu curativi, cunfidenziale pruteghja contru a bacteria è hè salvu per una robba sensitiva.

I cremati bianchi

Parechji volenu un ghjornu di i stile di calore nantu à a spiaggia. Ma vale a nutari un pocu, scurdate di mette in a sunscreen, è ci hè roghjunatu duluruze - un cremante sulfonicu causatu da esposizione à ravi ultraviolet. Inoltre, ancu pudete piglià un quemadore chì caminava per a cità, sopramente se a pelle hè lumera. Ruvuli sunburni grazzati è displeati ùn sò micca micca troppu periculosu, ma sò spessu accumpagnati da un sopragiatu generale è un crescitu di temperatura.

Sè quandu anu chjappu in u sole, pigliate una cuddava fresca o bagnu, trattate e rossi nantu à i medii speciali - per esempiu, panthenol. In più di sprays anti-burn, pudete aduprà un gelu intensive cun aloe vera è compressione cù una calendula tinta in una ratio di 1:10. Inoltre, cù quelle di u sole, hè cunsigliu per bevizo bundle di liquid, acqua minerale o tè brune hè megliu per restaurà l'equilibriu acqua in u corpu. Quandu a temperatura sopra, avete bisognu di piglià un antipiritu. U metudu famosu famosu per u trattu di sunburn hè a lubricazione di i sposti affettati da u kefru o da a crema agria. Di sicuru, questu hè micca efficace quant'è sprays anti-burni spiciali, ma hè abbastanti capaci di aiutà, soprattuttu s'ellu ùn sò micca stati boni.

Quandu ci vole à cuminzà in un salone di salute, avè in u stessu modu cum'è cù a cremelle, cum'è chì l'inziosi di u pelle sò di a stessa natura.

Questi chìmichi

Un tipu pocu cumunu di credenze in a vita di u ghjornu, ma parechse si trova. Ancu in l'absenza di una casa di sustanzi chimichi risichi, a causa di una ardenti pò esse siguri di prima visu, i chimici di l'unità o prudutti medichi.

Per ogni quistione chimica, rinfriscà a zona danada cù acqua corrente per sguassà qualchì residue di a sustanza. Lavagna u locu di creme per almenu 10 minuti, ma cun un filtru ghjustu, evitendu a pressa bagna.

  1. Quandu hè credendu cù l'acidu, include l'acidu acìticu, per neutralizzarlo, lavare l'area griglia cù l'acqua sapone o solu 2% di soda (1 cuagliata per 2 tazzi di acqua).
  2. Quandu cambiendu cù alkali, utilizate una solu suluzione di l'acidu citrinu o l'acitu in l'acqua fredda.
  3. Quandu hè fugliatu da i mezi medici (e dimexos, iodine, etc.), ùn sò micca agenti neutralizificanti specifichi, è hè solu necessariu di lavà a droga da a so cutia si pò pussibbili.

Dopu piglià e prime misure, a creda deve esse trattata cun un agentu anti-burn, preferibile panthenol o olazole. Inoltre, cù quelli ardenti, pudete aduprà levomycole, actoveghjanu, l'inguomba di hydrocortisone.