U sviluppu di l'attenzioni in i zitelli più chjuche

In l'attività di scola d'un scuventu, un prucessu mentale quant'è l'attinzione hè un rolu impurtante. Gratu à questu, l'infurmazioni necessarii hè sceltu è u clippu hè superfluitu. L'Adulti spessu a sèntenu e quelli chì anu distrughje l'attinzioni di un scuoghi, chì face a so valutazione. È s'ellu hè cunfermatu da i risultati di e prucessi per diagnostichi l'attinzioni di i sculi juniori, purtati da u psicologu di l'scola, i genitori hanu bisognu di piglià l'accion. Cumu pudete sviluppà l 'attenzioni di u to figliolu?

Attribuzione di attenzione di i zitelli più chjucchi

Quandu un zitellu ùn cuminciate à studià à a scola, a so attenza involontària prumove. Questu significa chì per cuncintràli nantu à ogni subjecte, questu quì, per gestionà a vista, u zitellu ùn cunnosci micca. Inoltre, i zitelli sò impressibilitati, faciule e cumbibile, è per quessa, sò spessu distrettu. Inoltre, l'attinzioni di l'studiente hè influinzatu da u tipu d'attività educazione: a maiò parte di i zitelli sò stancati da una spiegazione orali, memorizighjate versi, è sò distractati da l'oggetti cù l'attrazione emocitiva. Hè sti spezii priviletti di l'attinzioni di i scoli chì deve esse tastate da l'adulti.

Cumu sviluppà l'attinzioni di l'alumna?

Per trattà stu prucessu psicologicu in un figliolu benamatu, i paisani:

A furmazione di attenzione di i sculari juniori hè principalmente facilitatu da l'instinzione di parlà per i travaglii. Anu prontu à esse dichjaratu claramente è passu pianu. Quandu u zitellu hè distractatu, l'adultu avissi bisognu di participà à a persona involutta in a continuazione di a so cumpagnia, per esempiu, "Veni, discu a bandera", invece di "Ùn distruisce!".

I ghjoculi per i scoli

  1. In un ghjurnale o in una rivista, dumandate à u zitellu, per un signalu, per svietà tutte e carte chì avìanu l'adultu pò ancu participà à a cuncurrenza.
  2. Preparate una seria di littri nantu à una carta di carta, di quale hà bisognu di truvà e parolle: PRONOSIDDUSMOSAPOSOF (NOS, SOC, etc.).
  3. Pidite per attruvà nantu à sè stessu è chjamate in 15 secunni articuli cun un certu culore o forma.
  4. U jocu "Top-Hop". L'adulte dice frases-cuncetti, si sò correcti ("Summer è calda") u zitellu si slams, se i ragiuni ("Cugnatu manghja") - stomping.
  5. Game "Catch - Do not Catch". L'adulte tira, è u caprettu chjude u ballu. Hè preliminari stipulanu a cundizione chì pudete chjappà solu quandu dice: "Catch!". Se a bola hè ghjittata senza parolle, avà deve esse rimpiazzatu.

Inoltre, per sviluppà l 'attinzioni di u collegu junioru aiuta diversi ghjoculi chì ponu piglià prestu in riviste di i zitelli, per esempiu "truvate differenzi" in 2impianti, labirintu, etc.