A crisa di trè anni - cunsiglieri à i genitori

A crisa di trè anni hè unu di i periode più difficiuli è difficiuli di vita micca solu per u criaturu maiò, ma ancu per i so parenti. Spessu, mamma è dadinu, chì da questu tempu hà avutu apprennutu di gestisce i so figlioli, un sùbitu sapemu chì i metudi chì anu utilizatu prima ùn sò micca travagliatu, è hè sempri più difficiule di travaglià à u zitellu.

Ancu parechji parenti in u casu di una altra tantrum è un attache di migliori di disubbidienti accumincianu a galla o puniscenu in modu fisicu, in fattu, hè assicurà impedente di fà questu. Mamma e Papà deve esse capitu chì u so figliolu o figliola in questu tempu hè ancu più difficili, cusì avete bisognu à trattà u zitellu più tolerante. In questu articulu avemu da daveru cunsiglii utili per i patroni chì avissiru aiutà à sopravviventi a crisa di trè anni è diventenu un pocu cchiu cuntentu.

Tips è cunsiglii à i genitori in a crisa di trè anni

Survive a crisis per 3 anni i genitori avvinanu da esse cunsiglii da un psicologu prufiziunali:

  1. Fugerà l'indipendenza di u zitellu. Duranti stu piriu, a maiò parte di i figlioli prupone di fà tuttu ciò, è l'aiutu di l'adulti, à u cuntrariu, pruvucalli à protestà è à annacà. Ùn disturbanu u zitellu, ma se pensate chì ellu prufile un baru, fate dunque di dumandà: "Avete bisognu d'aiutà?" O "Avete sicuru d'avè trattatu?".
  2. Pruvate a mantene a calma, ùn importa ciò chì. Di sicuru, quarchi cosa pò esse difficili difficili di stà imprudent. In questa situazione, avete da esse aiutatu da a realizazione chì chianciassi è ghjuridichi aghjunghjeranu solu u prublema è pruvucari à u zitellu à continuà l'scandalu.
  3. In a maiò parte di i casi, abbandunate a scelta bona per u zitellu. Sempre dumandate qualessu di i dui tappe chì vulete usà, chì padu ellu voli fà, è cusì. Rendizendu chì cù a so opinion sò cunsiderate, u fogghiu si senti assai più calmatu.
  4. Analise a situazione è parlà cun u zitellu, ma solu dopu a ghjusta l'histeria hè quellu. In un'ambaticu eccitatu, pruvatu di travaglià nantu à migliori cù e parolle hè assautu inùtu, questu puderebbe più più peggeru.
  5. Determinate certu pruibbizzioni è aderiscenu fermamente. I capelli à l'età di circa 3 anni spessu verificà chì veramente ùn ponu fà ciò chì era pruibitu à a matina, o se a so mamma hà digià "rinfriscata". Be firm in carattere è stand in a terra, ùn importa ciò chì.
  6. Ùn pigliate micca spiegata cù u zitellu, ma parlate cù ellu in una piena equitazione.
  7. Finalmente, a regula cchiù mpurtanti - hà amatu u vostru zitellu è sempre dicenu cusì, ancu in quelli moments chì vo vulete turnà à vultà è micca vedutu chì fiddia hè u caprettu.