I ghjoculi per u sviluppu di lòggica

A maiò parte di a persone crede chì a presenza di pensamentu lògicu in u zitellu hè stata genetica - hè o hè o ùn hè micca. Qualcunu per natura hè capacitu per pensà lòggicu, quarcunu - nè, chì pudete fà nantu à questu. In fatti, a logica di u zitellu pò esse sviluppatu. Eincezii per u sviluppu di a lòggica ùn sò micca allu cumplate, ùn ne micca bisognu di gastru spiciale - senza tempore, nè materiale. Per cumincià lezioni nantu à u sviluppu di lògica in i zitelli ne compra da a prima età. Andate à e lezziò di sviluppà una lògica cù tutta a rresponsabilità è apprezzà u risultatu - u vostru zitellu avarà a capacità d'escemente a so pensa, per dà un scopu chjaru è convincente à a difesa di i so creenu, per fà cumprende bè l'scienza precisa in a scola. Organizzà e lezioni per u sviluppu di a logica di u vostru zitellu ùn sarà micca difficili è interessanti. Quandu avè avvicinatu stu prublema è induve principià?

Sviluppu di lòggica in i zitelli in prelogu

  1. Eserciti per u sviluppu di a lòggica in i pre-maistriu pudete cummincià da esse fattu di literalmente da i diaperi - per cullettà è dismantle a piramide, per fogliate cubbi in talla è culori - chì hè un modu maravigliu di sviluppà lògica in i zitelli.
  2. Per i zitelli chì anu da sapè cumu parlà cum'è un furmazione di pensamentu lòggicu, jucà in quale duvete bisogna à cumprà cumu finisce a scritta funcionarà. Pudete parlà di tuttu ciò chì vene à i vostri ochji - nantu à i pianti (chì un arbre ... grande è un arbulu ... petite), annantu à l'animali, nantu à e persone, à pocu tempu (in a notte ... dorme, è in ghjornu ... passatu).
  3. Per i zitelli più di trè anni in u ghjocu necessite bisognu di un cumpurtamentu matimàticu. Per fà questu, avete bisognu di preparà imàgini di l'occhi, di i fiori, di l'animali, di l'uggetti diffirenti. Disignu per i cumpagnie di u ghjocu in quale deve esse decompondenu issi disegni in secche diverse, dettu di ciò chì hè dipinta.
  4. Pudete scrive parechje formi geomitrici, chì u zitellu scheranu u vostru disignu, pintene cù pienu di punta di u listessu colore cù u contu.
  5. Comu esercitu per u sviluppu di lòggica in i pre-maistri, diversi puzziche, disinfettori, mosaici, appliques seranu perfetta. Appena adattatu per u culore, u grandu è a forma di i dati se sviluppa in u pesu perseveranza, l'imaginazione è u pensamentu lògicu.
  6. U ghjocu in a magazinà ancu esse un simule simuladore per u pensamentu lògicu di u zitellu, perchè in u prucessu deve esse necessariu esce sorte l'articuli d'usu di diversi signori, per fà una chiazza lògica per a vendita di merchenzie, per pacà, pacarate, dà, riceve soldi.

U sviluppu di logica in i zitelli più chjucchi

À l'età di 6-7 anni, u zitellu sviluppa pensamentu verbalista-logica.

  1. Pruvena un zitellu par paragunà un paru di parolle, u zitellu deve avè una idea di ciò chì devi esse paragunatu. Fate dumande nantu à i zitelli di ogni parulla da u paru, fate u travagliu per paragunate. U zitellu devenu fà una paraguna à l'essenziale, principalu, è micca per signu aleatoriu.
  2. Dà à u zitellu a cumpagnia di sguassà cù e parolle chì avete da accumincià à sparte. I più diversi parolle chì vene cun u megliu.
  3. Pregunte à u zitellu una sequenza di parole. Ogni sequenza aghjusteghja 4-5 parolle, una di e quali ùn ùn hè micca cuncurdanu cù l'altri in parechji basa è deve esse elettu.
  4. Hè necessariu escludiri una stampa extra da a serie di 4-5.
  5. U zitellu duverà guadagnà u grande numeantu di parolle perghjenu à qualsiasi cuncettu.
  6. U zitellu deve truvà a quantità massima di manere di usà un oggettu.
  7. U zitellu sia descrizzione di u significatu di ogni parolla da a secunna à a persona chì ùn cunnosci micca.

Prima di ogni unità, avete bisognu di clarificà u zitellu, capisce l'essenza di a so cumpagnia, u significatu di tutte e parolle chì cunnosci. Ùn imprià u zitellu, dite chì ellu ùn puderebbe dumandà dumande in mente.