Monasteri di u Ucrania

Li Monasteri di l'Ucraina moderna sò un coleczuni di l'istituzioni isulani chì appartenenu à e chjese ortodoxi di i Patriarcatchi di Kiev è di Mosca, a Chiesa Appostolica Armenia, i catòlici catòlici grechi è di i Catuletti Greci, è ancu di i Buddi è Musulmani. Tutti sò l'ogghjini di pilgrimage è turismu turisticu.

Quali monasteri sò in Ucrania?

Sicondu l'ultime data, 191 monasteri in u territoriu di u Ucrania, 95 sò di e donne è 96 sò masci. Ma sti sò solu monasteri ortudossu di u Ucrania. Ci sò praticamente in tutti i so territoriu, in ogni regione. In ogni casu, i monasteri catòculi impiviranu in u punente, u Sufi (islamicu) è i monasteri armeni cuntinueghjenu in opera in a Crimea. A fine di u XXu seculu, un monastru buddistru apparaît in a regione Donetsk.

Oghje, a maiò parte di i monasteri sò funziona, ma chì parechji sò issa in u prucessu di ristaurazione, è ci sò ancu quelli chì sò in u prucessu di trasfirimentu à e cumunità religiosa. Un pocu nùmeru di edifici sò distrutte o sò una materia di polemica nantu à appartenenza à una denominazione cristiana particulare.

Prussudulu tutti i monasteri masculili è femini di ucraina jiddikjaraw il-miftuħa tagħhom lill-turisti. A più eccettuable di elli ancu organizà hotel per i pellegrini è dàteli cù tavuli libri. Di sicuru, u sviluppu di u turismu religiosu hè sustinutu da u statu.

U più grande munumentu di u Ucrania hè u Lavra Kiev-Pechersk (seculu XII), chì hè inclusu in u Patrimoniu World Heritage UNESCO. À Lavra ùn hè un hotel, l'excursioni per i pelleghjini sò urganizzati. In u so territoriu ci hè un monastru di u mondu.

Svyatogorsky Monasteru di u Ucrania

Svyatogorskaya Lavra, situata nantu à Dontsova, steeper, incorpresisce l'spirituale tutale di questa regione. Svyatogorie hè una terra chì hè stata cuncipita per seculi. In ogni momentu, cum'è un magnetu spirituale, hà attraitu assai geni. Ci hè una legenda chì era quì chì Suvorov, tornendu cun l'esercitu di a Crimea, si firmò, perchè i suldati puderanu guarisce e ferite. I Santu Sante sò longu stati cuparti in a literatura scientifica.

U numaru di i fratelli aumenta ogni annu è avà hè più di 100 persone. In u paesu di Bogorodichnoye, chì cuntenga u monestru, in onore di l'icona "Joy of All Who Sorrow" un temple hè apertu. À 5 campane di i torrenti 54 campani sò colapi. I so maiori pesanu più di 6 tunniddati. Un coru fratellu hè bonu organizatu in u monasteru.

In grandi vacanze in u monastru si trova à 15 mila perigghi di parechji paesi.

Monasteru di Santa Ascenzu in Ucraina

U Santu Ascensi, u monasteru di Banchen hè un locu pocu insegnante in Bucovina, induve ellu pòpuli Ortodoxi è turisti di tutte u mondu. Eccu, ogni scantu hè chinu di fede, amore, una grande forza è a pace è ancu i mura respira a gràzia. In u territoriu Ci sò 6 tempii è un monasteru in u monasteru.

A primu colpu di questu monasteru hè stata chjucu pocu tempu - in 1994, hè stata aperta dopu à 2 anni. In u territoriu di u monasteru hà una església clandestina di u Monk Sergius di Radonezh, a Chiesa di l'Ascension, a Chiesa di l'Intercessione di a Vergine Maria, a casa di l'abat, duie fratellu fratellu, una fonti viventi, un locu per i parochiale. I so bassi sò visibili parechji decumenti di chilometri. U sirviziu divinu hè fattu in russu è rumano.

À u monasteru hà un babbu di u zitellu, duva più di trenta centesimi figlioli sò educati, assai di quali sò gravemente malati. Eccu accadètenu u tribunale perchè. I pianu è u alloghju sò liberi per tutti.