Dulyevo


Dul'evo hè un mostru ortodoxu chì appartene à a Montenegrin-Primorsky Metropolis di a Chiesa Ortodoxa Serbidae Autocéfala. Hè nantu à una altitudine di 470 m vicinu à u paesi di Kulyach (Kulyacha), vicinu à Budva è a cità-hotel Sveti Stefan . U monasteru hè stata fundata in u seculu XIV, durante u regnu di Stephen Dushan, u creatore di u regnu Serbariu. Inoltre, hè famoso com'è u locu di a tonsure di u viscuvu Arseniy III Karnoyevich.

A storia di u monasteru

Duranti l'esistenza, u monasteru hè statu subitu subitu per a distruzzioni è di sacchimentu. In u 1785, era statu brusgiatu da e truppe turchi sottu u dirigenti di Mahmud Bushutli, è l'annu dopu fù ricustruitu cù l'aiutu di un novu da un monasteru vicinu, Yegor Strogov. À u listessu tempu, u monastru hà acquistatu una strada chì era cobbledu cù petri, chì purtò à Cetinje .

Durante a Prima Guerra Munniali, u monasteru di Dulyevo fù spunatu da i austriaci. A perdita principale era una gran campana cù un sonu unicu, purtatu à l'Austria. Questu ora u monasteru hè stata restaurada solu in u 1924. In u 1942, hà cessatu di funziunarii: a so sede hè stata a sede di una di i stampa partisana serbia.

In u 1979 u monasteru hà patitu assai malu di u terrimotu. Tuttavia, grazia à a distruzzioni, dui antichi medievali antiquarii rapprisentanu dui monarchi cuntribuitu à a fundazione di u monasteru - u rete Stephen Uros III Dechansky è u so figliolu Stefan Dushan.

In u 1992, Dulievo rimettiu u so travagliu cum'è un monasteru, è in u 2002, u monasteru divintò monasteru.

Monastru oghje

U cumplessu di u monastru custituitu di:

A ghjesgia custituisce u nome di Santu Stèttu. A parte di questu hè autenticu, hè statu cunservatu da a fundamentu di u monasteru; l'altra parte fù aghjuntu assai dopu. Dui di sti banni sò faciuli di distinguishà: l'anticu anu un arcu Goticu, u novu hè un puntu semi-circular. A struttura rettangulari di una nave hè fatta di sillabba, u latinu orientale hè cumpletu cù un apse semicircular. A facciata uccidintali hè decorata cù un campanile cù una campana. Above e porte di a facciata uccidintali hè una rosette cù una croce inscribed nel.

A parte vechja di a ghjesgia hè culata. U so pavone hè fattu di chaisi di pietra; sottu sò locati tumba, cumpresu Egor Stroganov e Archimandrita Dionisius Mikovich. A dicurazioni di a chjesa hè l'affrescante di u XIV sèculu, esecutatu sicondu i canoni bizantini, ma cun influenza notevili di l'estilu gòticu.

In i frescoes pudete vedere i carichi di San Stefanu Dchansky, Stefan Dusan, St Stephen u Primu Martire, San Petru è Paul, San Procopiu. U muru sittintrippu deprecia u Santu Uffiziu. Questi orbu eranu survivati ​​bè, ma altri per u danni severi ùn sanu micca.

L'aria di u bagnu hè imbruttata cù e cumpunimenti chì representanu i evangeli evangelici comu u Natale, u Bautismu, Cumunicazione, Crucifixioni è altri. In a voûtta Ci sò sei medalloni nantu à quale Cristu hè ripresu, ma sò in cundizione assai dolci, è l'imagine scarcate micca discernibile. L'imaghjini di a Nostra Signora di Oranta in l'absisu, è dinò l'imaghjini di i Santi Demetrius è George, hè pocu vistu.

I cilesti monastii sò chjucchi cù bassa limiti è parechje murtali. In più di queste, hè ancu un edifici di dui stori di a custruzione più moderna, chì in un certu tempu era utilizzatu com'è scola.

A surgente di Saint Sava hè famosa per i so pruprietariu medichi. Sicondu a ligenda, i suldati di Stefan Dushan, chì ringraziatu è urdinatu a custruzzione di un monasteru vicinu à a primavera, fù guaritu da u tifu da questu acqua. Oghje, i pruduzzioni curativi di l'acqua sò cunfirmati ufficiale, aiuta à e malatie di stomacu.

Quistioni di u monasteru sò unipochi ogetti chì sò l'uggetti di cultu di i critii: u vechju furmatu, chì, secondu a legenda, Saint Sava amava u restu, è duie cilesti, in una di e quali hà stete vicinu, prima di diridu à u monte Athos.

Cume si averebbe à u monasteru Dulyevo?

Per arrivà à u monasteru probabbilmente vene da Budva - una distanza di menu di 11 km pò esse superati in quasi 20-25 minuti. Per andà seguita nantu à a strada número 2, è dopu nantu à E65 / E80.