Rakvere - attraversu

Prima di tuttu, Rakvere , sicuru, hè famosa per u so casteddu, in quale pudete immerse in a vita di una cità medievale in tutti i so manifestazioni. Ma ancu di u casteddu in l'antica cità d' Estonia Rakvere ci sò vaghjime bè: hè una vecchia chiesa, è edificazioni di u XXu seculu, è musei insos è monumenti originali.

Architectural Monuments

  1. Casteddu Rakvere . U casteddu nantu à a culletta di Vallimägi fù custruitu in u 13u seculu. i Danesi. Espansioni di u casteddu accadò finu à u seculu XIV. Ora quì hè un museu, l'expositioni chì anu dedicatu à a storia di u situ di Rakvere di settore anticu, a storia di spata è i primi armi di focu. In u casteddu pudete escalari à u tettu è vede à a cantina di vinu. Allora u più valente hè invitatu à scinniri in i ziegge e repite a via chì i priggiuneri di u casteddu passau. I turisti stanu aspittendu una camera di tortura cun un rack è una rota di tortura, una tumba induve a sfurtuna si sò stati à morte, è à a fine - un veru "infernu" induve l'ànime di i piccatori eranu cadiri. Circundendu i cudduri scuru è l'osse, ci sò taglioli, è à l'autenticità ghjustizia l'atmosfera hè avvicinata da i sonni è l'effettu bisogni. In u tribunale di u casteddu, a vita di una cità medievale hè creata. Quì pudete practicaraghju in archery, vistutu in armatura cavallerista è participà à una battaglia cù spears, pruvate a manu à a carpentaria, a pignulaghju è a ferruviaria, ghjocanu gianti d'escac. Ci hè ancu una strada di lumini rossi! Pudete pruvà platti base in ricetti medievali in u Shankenberg Inn.
  2. U Teatro Rakveri . A vita teatrali in a cità principia à a fini di u XIX seculu. In ogni modu, l'attori ricivutu i so propiu locu solu in u 1940, quandu impone e custruìanu u palazzu di u Parcu Naziunale. U primu cumpagnu hè ghjucatu in u 24 di frivaru, l'anniversariu di a dichjarazione di l'indipendenza di a Republica d'Estonia.
  3. Chjesa di San Paolo . U principiu di a chiesa cuminciò à custruiscia in Liberty Square à a fini di l'anni 1930, ma l'avvenimenti successivi evitavanu i piani è l'edificu ferma senza fine. Ùn si cumpienu dui torres, a facciata ùn hè micca stata. A so missione hè cumpreta da a chjesa per un corpu assai - durante l'era soviètica, un gymnasium hè stata abballatu quì chì hè sempre in l'edificu.

Musei

  1. Estonian Police Museum . U museu hè stata operatu in Rakvere da u 2013. L'idea hè stata attraversata da a cooperazione cù u Dipartimentu di a Polizia Estandiana è a Guardia di Frontiera. U scopu di u museu hè di dà à u visitore l'oppurtunità di "entre in a pelle" di un agente di pulizie è, ghjucatu, capisce ciò chì hè difficiule è impurtante u so travagliu. Di sicuru, u museu serà da primu interessu à i zitelli è i ghjovani. Quì pudete cambià in un uniformu di pulizie, investigate un crimu, pigliate l'autumitrali, fate un sketch di foto, passanu per una prova di i detti di lieva, è ricunnosce u fogliu falsu. I zitelli sò reencarnate cum'è detective, un capu di pulizia di trafficu, un criminalizante è ancu un spetsnaz ufficiale, è ancu apprendu i reguli di a strada in una forma di jocu. In u museu pudete scopre da i 10 crimini più noticiosi chì ghjocanu in Estonia. U museu hè situatu vicinu à a culletta di Vallimägi è a so visita pò esse cumminati cù visita turistica di a cità vechja.
  2. Casa-museu di l'abbitanti di Rakvere . Museu in una piccula casetta di lignu nantu à a strada. Pikk, micca questu vicinu à a muntagna di Vallimägi. Eccu, a situazione hè creata è eghjetti di a vita di i citadelle di u populu di u XIX sèculu sò presentati.

I Chjese

  1. Chiesa di Santa Trinita . Luterana, custruita in u XV sèculu. Hè survivitatu duie guerri è dui incendi, ma survigliu è hè issa unu di i simboli di a cità. A struttura più altu di u distrittu. A so altezza tutale hè 62 m, l'altura di a torre hè 37,8 m. A spire di a chjesa hè vista da ogni locu di a cità. Ogni middagghiu, da u campanile, u sonu di una cumposta musicali sò intesu, chì era scrittu da u famusu cumpusitariu estone Arvo Pärt.
  2. Church of the Nativity of the Blessed Virgin . A cresia ortudama. Hè struitu in u 1839 in a strada principali di a cità. Prima di quessa, l'edificu avia una casa, chì era pussidia di Dr. Sickler. A casa era catturata cù i soldi statale. À i 1900. a cresia hà pigliatu a prisenza prisente, da quessa fù santificatu. Eccu ci hè u cànicu guardatu cù e reliie di u Santu Granu Martyr Sergius (Florinsky) Rakvere, chì in u 1918 hè statu sparatu da u bollevikvik. U cancer est in u latu di l'altare. A manu immortale di u Granni Màrtiri cù una cruciali ind'u postu hè in mostra. D 'altri sacri di a chjesa, l'icona di a Natività di u Most Holy Theotokos, l'icona di a Mamma di Diu è Nicola u Miracle-Worker sò più venerati.

Monumenti

  1. Tarvas . Un toru ghjugnu chì guarda a cità da u culletta di Vallimägi. Scultura di l'autore di u famusu maestru estoniu Tauno Kangro hè stallatu in u 2002. I so dimensioni sò impressiunanti: l'estatua hè 7 m di longu è 4 m di grande.
  2. "Un ghjovanu in una bicyclette agisce à a musica" - un monumentu à Arvo Pärtu. Monumento à u famusu cumpusitariu estonimu in a Centrale Centrale (Turu plats). Foi apertu l'11 di settembre di u 2010 à u 75 anniversariu di u cumpusitore. U munumentu deprezza un zitellu chì si livò di a bicicletta per sente a musica da l'altaveu. Da a altavillia, a musica hè ghjucatu in situ!

Monumenti di a natura

Oak Grove . Situatu à u Sud di u Castellu. Unu di i picca rami di u lonzu in u Nordu estonu. Un percorsu di camminatore cù una durata di 3 km passa à u grove. Quì vede u munumentu "A Corona di Thorns", dedicata à estoniiani deportati à Siberia, è u cimiteru militare alemanu.

Per u turista nantu à una nota

U Centru di Informazione Turistica, induve pudete scuscà da chì àutru à vede in Rakvere , hè attraversu a via da a Central Square. Ancu s'è tombinu u centru in l'ora di u ghjornu, pudete esplorà i mapei di cità à a diritta di l'intrata à a finestra.