Cascata di Hafragilsfoss


L'Islanda hè un paese di ghiacciu è chjamata, glacières misteriosi è volcani di respira incrisu. Stu statu fabuloso attrae i viaghjatori di tuttu u mondu, a so unicitie è a uriginale. U principal "puntu" di sta regione hè a so natura stupente. Oghje detti di una di e quattru cataratas cascade, in u sicondu fiumu più grande di Islanda - Jyokulsau-au-Fjödlüm.

Chì ci hè interessante nantu à a cascata Hafragilsfoss?

A cascata Hafragilsfoss hè unu di i stanzi più famosu di Islanda, situata in u territoriu di u Parcu Nazionale Vatnajökull . A so altura hè di 27 metri è l'larghezza - circa 90. Un rolu sicilianu di l'acqua chì hè cascatu hè intesu un chilometru fora, chì indetta a forza è forza di stu locu.

À l'altri cascate nantu à u fiumu Jökülsau ay-Fjödlüm, Hafragilsfoss pò vede da i dui banchini, ma i viaghjatori viaghjatori nota chì hè più faciule per fà quì da u livante. Se ùn pudete micca imaghjate a vostra vita senza avventura è ùn sò micca teme à piglià risichi, pruvate à circà à u "giant" da u punente: in a strada à a mira chì aspetta per un pocu ascendenti difficili è di passà a scala di corda.

Ind'u modu di u modu sceltu, vi assicura - avete una vista grandi di a cascata è u paisaghju pittorescenu, digna di e prime pagine di magazines geografichi.

Cumu ghjunghje?

Comu chjamatu, a cascata Hafragilsfoss hè una parte di u Parcu Nazionale di Vatnayöküld. Pudete vede solu com'è parte di u gruppu d'scursioni o in modu autònimu, per allughjà un caru. Di Reykjavik, avere da ghjustu à sudu à a Ruta 1, a distanza da a capitale à u parcu hè di circa 365 km.

Vatnayöküld hè apertu per i turisti l'annata sana, perchè pudete ne vede a cascata in ogni mumentu.