Museu Marcu Wikin


Reykjavik hè a capitale più nordica in Auropa. Ma stu trattu ùn ùn micca attruta turistere, ma sò oghji . Questu hè una di e cità più bellu. Per vede questu, avete da cumprà un avutu di avutu è visitate a cità. Pudete vi circonda a cità in una ora, ma ùn pudete micca vedà tutti i posti impurtanti, ùn pò micca visità musei è e chjese in sittanta minuti.

Qual hè a cunnessione entre Islande è u mari?

Quandu a planificà una ruta turistica, unu devi ancu puru u Museu Marittimu "Vikin" in questu. A so apparizione in Reykjavik, a capitale di l' Islanda , ùn deveru micca surprised. Questu hè dovutu à u fattu chì, di l'antichità, u paese hà stata indissintava cù l'oceanu, a pesca. Per vede sta rilazione, avete visitate u museu nantu à a spiaghja.

Mariage hà stabilitu u caratteru di l'Islanda. Dunque, hè impussibile di capisce senza studià a storia di a marina. I salotti di l'exposition di u museu permette à traccia u sviluppu di a navigazione di l'Islanda, a so raportu cù u mari per seculi.

I turisti sò spartuti è dettu chì a flotta sviluppa, da i battelli remu à l'arrantelli muderni, i navi putenti. In u museu ùn hè infurmazioni nantu à cumu sta u portu di Reykjavik hè stata fatta. Esibizzioni sò cambiatamenti cambiantamenti, per quessa sempre ci hè una chance di mette in quessa unusual.

Ciò chì vede in u museu "Vikin"?

À u dirittu à a so entrata hè un marina marina speciali. A Vicinanze, i visitori sò salutati da a prima exhibita impurtante - u citatinu guardianu chì si chjamava "Odin". Hè una paràbula in a navigazione, perchè era a best patrol è salvata. Grazie à ellu è u squadra chì curria, era possibbili di salvà 200 navi in ​​angustia.

In cunfidenza era u bastimentu "Magni", u primu navi di Islanda. Fici parti di l'esposizione solu in u 2008, ma u bastimentu hè abbastanza propiu di i visitanti. Caminari nantu à u so pizzu, imagine quantu a nave hà lavatu i mari - una sughjettu di u zitellu è i so genitori.

U museu hà tres esibizioni permanenti, chì occupanu seti grandi estivi. U tema principali hè a storia marittima di u statu è a creazione di u portu. Hè necessariu per u sviluppu ecunomicu di u paese. Quandu ci hè un portu induve i navi è i vapuri ponu accumpagnà, a pesca sarà scuperta.

Una altra stanza hè riservata per un muelu di legnu speziale. Ci hè solu per l'altru limiti di u salone, perchè hè 17 metri è 5 metri d'alluminati. L'acqua fiere sottu. Per arrivà à u quale, i visitadori deverà svià a ponte di u vechju "Gullfoss". Solu solu esci da u scalu à u muelu.

I amanti di u mari, i navi cum'è a ponte di u vaporizzariu, perchè era stata riformata. Avà i turisti si imagineghenu à bordu di a real navada. L'acqua currente nantu à u molu hè un veru u mari, u so fonti hè u portu. I visitori à u salottu attempu di vigghiari l'ori. Dopu avè aspittatu una certa ora, anu ancu a nutriscenu.

No menu esempi entretenimentu è cugnitivu si trova in altre stanza. Parra di a pesca in u paese. I turisti anu rigalu artifacti realistichi. Visitu, pudete amparà assai di a vita di i piscadori islandisi.

Intrattenimentu à a fine

In u barcu "Odin" i zitelli è l'adulte passanu più di una ora. A maiò parte di tutti i visitori sò interessate in u cannon di 57 millimeter, situatu à u nasu. U zitellu sò felice cù u barcu "Sæfari", induve puderanu cambià in veru marinari.

Cumprate un souvenir per ricurdate, l'amici è i collegati pò esse in a magazzina speciale di u museu. Tutti i bè chì sò venduti sò un pezzu di culore Islandese. Ci hè ancu CD cun musica folkiana di Islanda.

U museu hè apertu per visita in ogni mumentu di l'annu. Sì unu di i turisti si fame, po esse per a so felicità, una cafè cù pancakes diliziosi è u caffè sò apertu à u museu!

Cume accade à u museu?

Siccome chì u Museu Marittimu "Vikin" si trova in a capitale di Islanda Reykjavik , pudete truvàllu senza difficultà. Hè a so situazione hè u Canapè 8.