Cumu guidà un squadra?

A qualità principali di u capimachja hè a capacità di truvà una lingua cumuni cù a ghjente. Dopu avè sta qualità, a basa di a carriera hè stata dispunita, l'altri cumpitenzii pò esse migliurati è stretti. È molti pirsuni pensanu cumu da diventà un capu successore per esse capace à guidà e persone per elli è acquistà l'autorità.

Pudete cumprà u travagliu di u tempu, a so presenza in u situ di travagliu, pudete ancu cumprà un certu numaru di movimenti per ora. Ma l'iniziativa, u rispettu, u ricunniscenza, l'autorità è a fidelizazione ùn puderanu micca cumprà. Questu averebbe guadagnatu da a vostra attitudine è u stilu di cumandariu .

Da u principiu, avete a risponde à a dumanda "Perchè quandu volere diventà un capimachja". Avete bisogna sapiri chì questu ùn hè micca solu putere è autorità, ma hè un travagliu difficiule, hè una vuluntà di sacrificà i vostri principesi, u tempu è tuttu ciò chì pudete, per via di i persone. È se vi preparate per fà questu, vi rigalatevi un pocu di reguli basi.

Cumu serà un capimachja efficace?

  1. Pruvate sempre di ricordu di u nome d'un subordinatu. S'ellu hè difficiule, find a way out, pretendenu ch'ellu era un belli. In anticipazione, avvisanu chì puderete scurdà u nome è dopu uni pochi di volte più cù un surrisu è scusune, acquiteite cù a persona.
  2. Ùn sempre micca ricurdatu à i subalterni ciò è cumu per fà. Chì sapete chì hè megliu cà elli, nimu hà datu. Fate correzioni à u travagliu di i subalterni in una manera informale, cù una comprenda di a so situazione.
  3. Fiducià u to subordinate. Dà l'oppurtunità di realizà e ùn anu micca implicatu in u so travagliu. Avete bisognu di cunnosce i funzioni generali di a situazione è furnisce assistenza è sustegnu se difficultà per risultà.
  4. Percidiu adattamente di e complaint. Scuprite à sente a ghjente. Una persona ùn hè mai risposta per centu percentu. Ma cù a vostra attenzioni vi fia nutari chì ùn vogliu micca ciò chì pensanu è si senti.
  5. Fugerà l'iniziativu. Sì qualchissia propostu hè statu fattu, fate tuttu ciò per chì una persone rializeghja a so idea. Questu sirve com a inspirazione per ellu è ancu di più piglià per voi.
  6. Ùn vede micca da u prublema. Se si sorgienu, pruvate sempre di resolviri. E assicuratevi di fà i vostri subalterni capiscenu chì u vostru sapete, è cercanu modi per risolviri u prublema.
  7. Sempre mantene e vostre prumetti. Se qualcosa dice, mantene a vostra parola. Indipendente ch'ella importa a prumuzione, a punizioni o qualsiasi altra materia.
  8. Quandu u travagliu, cunzidirà l'opinione di i subalterni. Cusì, sentenu chì questu ùn hè micca solu una materia di u capu o l'affari, ma hè personalmente pertinenti à ogni unu di elli. Inoltre, intesu spessu intesu idee interessanti chì aiutanu à a cumpagnia di sviluppà.
  9. Senza sempre di a verità. In particulare, s'ellu si tratta di difficultà. A ghjente hà u dirittu di cunnosce u veru situ di e cose. Hè megliu ch'elli anu impruzzu ciò chì hè in attu di a prima bocca per sente una versione distorsionata dopu è avvicinassi à u sbagliu cunchiusioni.
  10. Ancu u fattu chì site un capimachja, ùn avete micca dirittu di pressià a vostra autorità è utilizate a ghjente per u vostru propiu propiu. À u cuntrariu, u capimacherà hè chjamatu à serve à i so subordinati, è cusì esistarà i fundamenti di travaglià in a squadra nantu à un esemplariu persunale.
  11. Sempre aiute à i vostri subalterni. Ancu s'ellu fècenu un sbagliu, indicanu micca solu per ella, ma ancu i punti di u persunale.
  12. Fate chì a persona sapi quantu hè impurtante u travagliu chì fanu. Ancu seranu cun averebbe più grande è rispunsevule per a purtalla.

Eccu i reguli basi di cumu di diventà un bon capu. È à esse a realizazione, avete bisognu boni risultati. Ùn importa micca u genulu chi site, u principale hè quantu sensu nantu à e persone. È questu serà a risposta per quelli chì ùn sanu micca diventà u capu di una donna.