Cume a determinazione di l'ovula in a temperatura basal?

A quistione di a determinazione di l'uvulamentu à a temperatura basal, primuramente interessata in questi chì sò ghjunti da rispettà un schedariu. Per dà una risposta, hè necessariu di cunfirmarii fluttuazioni di i valori di tempurane à intervallosi intervalli di u ciclu menstruali.

Cumu si cambia a temperatura basale di u ciculu?

Prima di tuttu, deve esse dichjaratu chì, per avè ottinutu valori accurati, i prudutti di sta tipu si deve esse realizatu sempre in l'ora di a matina, apprizzatu annantu à u stessu tempu, prima di presentà esercitu fisicu (per esempiu, ùn esci di u lettu).

Allora, in a prima parte di u ciculu, ghjustu da a fine di u flussu menstruu, a temperatura hè di 36.6-36.8 gradi. Tali valuri di u termometru si vedanu à u mumentu chì u prucessu ovulatu ùn cumincià micca.

Appressu à u mità di u ciculu, una donna pò notifique un beatu minimu in a temperatura basal da 0.1-0.2 gradi. In casu, in literalment in 12-16 ore, hà una crescenza di più di 37 gradi. Hè u fattu chì indica l'ovulation - l'emergenza d'un ovu immubiliare da u follicle.

Comu regula, da questu puntu à l'excrezioni mensuali, a temperatura mantene à u livellu di 37 gradi. Cusì, u crescente di a temperatura in a seconda mità di u ciclu menstruali hè nutata à 0.4 gradi, chì in turnu hè a norma è indica l'operazione propria di u sistema hormonal.

Cumu a determinazione di u ghjornu di l'ovulazione secondu a chjucchera di temperatura base basata?

Sapendu fatti cose, una donna pozza traccià u prucessu, per esempiu l' uvulatori cù i valori di a temperatura basal. Cusì, nantu à u graficu, à u principiu di u prucessu ovulatu, i fluttuazioni in l'indici di temperatura ùn serà insignificante. Justu prima chì l'ovu falla da a cavità abdominal, a curva esci falla, è literalmenti u ghjornu dopu serà marcatu da a so alcuna.

Se parlebbe nantu à cumu si u chartu di temperatura di basalte quandu u vechju, quandu da u momentu hè liberatu u ovu, stà parechje quasi cum'è una linea recta, perchè A temperatura sopr'à 37,2-37,3 è mantene à stu livellu finu à u flussu menstruale. In attu, per riduzzione l'indici di temperatura, una donna pò ancu sapè infurmatu nantu à l'apprizzioni imminenti di a menstruazione.

Cusì, ogni donna hà avutu una idea di cumu si puderà amparà u prucessu di l'ovulazione in a temperatura basal. Prima di tuttu, hè necessariu per quelli chicas chì utilizanu u metu fisiulogicu di contracepzioni.