Novu faro di Gardskagaviti


Una stonda, ma incredibile bella Islanda , situata in l'Auropa sittintriunali, hà digià avanti u cori di assai viaghjatori. U paisanu attrae i turisti da tutte e mondu cù a so natura unica è a cultura originale, è ancu parechji siti storichi è architettoniali. Unu di i lugares più interessanti in questa regione hè u novu faro di Gardaskagaviti, chì si trova in a cità di Gardyur. Parlate più nantu à questu.

Chì ci hè interessante cù u faro?

U novu faro di Gardaskagaviti hè struitu è ​​custruitu in u 1944 da u ingenieru islandese Axel Sveinsson. Sicondu l'idea, era di rimpiazzà l'anticu faru, chì era assai bassu (11,4 m) è era troppu vicinu à u mari. I locali decidini à non demolisce una miracula storica impurtante, per quessa, oghje pudemu osservà duie beae in queste quartieri.

A struttura hè fatta in i migliori tradizonii inglesa: una torre di concristicule biancu cù una altezza di 28.6 metri di forma cilindrica hè visibile da una distanza, anche anch'ella una modesta appena modesta. In ogni casu, micca l'esterno di u palazzu pò piacè fate assai ghjorni di curiosi turisti, ma un paisaghju increituu chì apre da u cima di u falo alto in Islanda.

Inoltre, tutti pò avè un prugettu in un cozy cafe di cucina naziunali è visitate un petit museu regiunale vicinu, induve e cose insosiche, tesori è altri mischjate risuscitatu da u fondu oceanu sò storichi.

Cumu ghjunghje?

U pianu novu di Gardaskagaviti si trova in a parti nordica di a penisula di Reykjanes. Da a capitale di l'Islanda, pò esse acquistatu in caru in 50 minuti. A distanza trà i cità hè solu 60 chilometri. In più, da Reykjavik à Gardur hà ghjornu un serviziu di bus regular, induve pudete ancu alcuni u vostru destinazione.