Malati di a vagina

Tutte e malatie vaginal hè cumminatu cù u terminu vaginitis o colpiti . Spessu spessu chì i genitali o cervichi esterni estenu implicati in u prucessu infjammatori.

Cause di malatie hinvitanti di a vaġina

A malatie vaginali pò esse pruvucatu da i motivi siguenti:

Malatii di a mucosa vaginal son sempre accumpagnati da a so vermiculite è di a rinfriscatura. A volte un prucessu inflamatoriu attivu pò causà vaginismu. Questu hè principarmenti un disorderu neurogugianu. In risposta à u severu dulore, spassi di i musculi chì formanu l'ingaghjamentu per a vina si trova.

Sicondu i patogeni di i malatii infizzi di a vagina sò spartuti in:

L'ultimi includini colpiti, chì hè causatu da i microorganismi patogeni cundati (escherichia, staphylococcus, streptococcus è altri). In questu casu, i femminili frasi virali ùn sò micca sempre sviluppatu. Per a so avvenimentu, deve esse un factor predisposa in a forma di danni à a mucosa. Inoltre, a presenza di disbiosi di a microflora vaginal hè in u stessu un bonificazione di colpu.

No tutti i microorganismi patogeni causanu malatie infierma di a vagina. A maiò parte di a causa di a vaginitis sò candida, mycoplasma, trichomonas , ureaplasma urealalmentum, gardnerella.

Manifestazioni di malati virali

I sintomi di a malatia a vagina dipende nantu à a natura di u flussu è a causa. Ma sò basamente sò simile à l'altri. Quì sottu sò e caratteristiche più caratteristiche:

  1. A purtata da u trattatu genitali. Cù tricomoniasis, sò fluidi cù burbichi di l'aire. Cremosa, a purtata di grisizza hè più carattaristica di a vaginitis bacteriana. Anu ancu un oliu di pisci. I prutezioni di i fucili di a vagina si manifesta da i secrezii abundanti è abbastanti cù un odore acidu. Spessu in l 'apparenza, sò paragunati cù e curds.
  2. Itching and burning.
  3. Redness in l'area genitale.
  4. Violation of desire sexual. Questu hè dovutu à u fattu chì l'attu sessuale hè cumandatu da un sentimentu di malestar, finu à un dulce brillo.
  5. In cundizioni assai severi, un crescaghju di a temperatura di u corpu hè caratteristica.
  6. A lucalizazioni sò cunsiderate cum'è u simbulu più cumuni di a malatia a vagina, chì hè assuciatu cù u trattamentu in a clinica. I so caratteristiche cambiendu, secondu a malatia di a vaġina è a so causa.

Malati non inflamatorii di a vina in donna

A malatia vaginali femminile noinflammatoriali più frequente in u piriu meninzogruvule hè a vaginitis atrofica. A malatia hè carattarizata da a ghjustu di l'epitelu di a vaġina, per una diminuzione di u cuntenutu di l'estrogeni. Questu hè manifestatu da a sequenza in u vagina è prucima. Spessu accumpagnati da sensazioni dolorosa durante a cuntrada.

Ci sò dinò trasfrurante è malati vaginali precancerosi in i donne, accumpagnati da un cambiamentu in a struttura di l'epitelu. Queste include:

L'unica manifestazioni di sti cundizioni pò esse pruvinge. Tali malatii di a vaġina sò spessu ottenuta à l'eccezziunali. Siccomu i spazi affettati sò assai visualizati.

Di i tumuri benigni di a vaġina, i fibroidi sò principalmente fatte. I so sintomi principali si ponu dàccianu in u crotch è a vagina. U pene pote aumentà cù u cuntattu sessuale o cù esame giniculugia.