Tunicuni

In prima, a tunica era u subjecte di unisex - era purtatu di l'omi è di a donna in Roma antica. Arrivatu in queste terri, i barbari sò stati stabiliti e so legi di "moda", è si scurdò di a tunicera. In u Medievu, i vistimenti eranu di una natura chjachjata, per l'ideulugia di l'asexualità chì a chiesa predicava. Ma dopu, in u Renacente, i persone anu ripigliatu l'ideii grechi è romani ricuddinati, chì anu riflessu in a ropa. Allora, elementi di cut tunica sò presagati nantu à a criazioni di vestiti è ponti di l'omi.

Oghje, a tunicera hè a so rinuscenza: hè prisentata in forma di vestiti, è pò esse fatta da tessili cale è lustru, chì permette ch'ellu esse purtatu in staghjoni diffarenti.

A tunica pò esse disprezzata à e diverse occasioni, secondu u so corpu:

  1. In la spiaggia - tunichini trasluzidi luminoso.
  2. A l'accontu solenni - ghjudiziuniu chiffon, decoratu cù strisce è assemblei.
  3. Per ogni ghjornu - una varietà di taglicini, mudelli cù una modesta dicurazione di pratiche, tela.

Cù que portà una tunica vistitu?

Per a prima volta portendu una tunica, si mette in una question lògica: chì ghjè per vèstinu: cù medizie o calze, leggings o jeans, stivali o scarpi, sandali o sabbi? A risposta à sta pregunta hè dipesa da parechji cumpunenti:

Stampa d'estate

In l'estiu, ci sò più impurtante chì maiò i vestiti curtume di tunicu purtati cun sandali o sabbiati secondu a qualità d'avvene hè purtatu. Nant'à u stessu dipende se chjappu di nìvuru trasluttu o culore di colore sò purtati sottu: sò necessarii per l'eventu di gala di notte, ma per un shopping shopping, sta regula pò esse ignorata. À a sera, mette nantu à i scarpi cun tacchi alti è medius cun un toe chjusu.

A tunicia di vestiti fattu di chiffon hè una grande manera di vede eleganti è feminine. Siccomu una chiffon crea boni ochju, allura u decoru principali di sta tunicia hè a cunvenzione. E mudelli originali cù un mutu asimmetricu originale uriginale: a so prisenza à a manca è a mancanza aghjustata.

Un altru puntuale di a tunicale Chiffon è a bellezza di multilingua. E mudelli multiliziali da tessuti densi densi creanu un volumitariu supplementu, è i modelli chiffonate si vidinu pisu è sfascià a gràzia di a figura.

À l'estiu, u vestu bianca particulare hè più impurtante ch'è sempre: stu cuntestu di u culu cuntrastate bè cù un casgiu di cicculata. Un vestitu tutale nìtulu hè adattatu com'è un vestitu di notte in diverse staghjoni.

Stampa di primavera

A tunica tunicera di e donne per a primavera hè una varietà assuluta: per esempiu, una tunica di u batchju, a manica di quale, com'è regula, ¾ hè pertinente per un clima cale è micca calore. Stu mudellu di vestitu di tunica hè adattatu per e donne grasse chì vulianu ammuccià a so pezza di e so mani. Sò assai originali è femine, è incuccià assai bassi. A menudo, stu mudellu di un vestitu di tunicera hè a cintura sottupostata chì salizza a bellezza di u pettu.

A beautiful tunica tunicera per a primavera hà una varietà di decoru è culore: per suprattuttu, in questa bella ora, parechji sughjenu di a tene da i culori di l'autunno-inverno foglia scuru, è e tanti tunici di primavera sò fatta in culori alegri.

Con sti tunizii ponu allighjà ghjuvelli o medecinati, o ancu e stivali è scarpi.

Image inverno

I vestiti tessili tazzi sò stati disignati per i calcutti in tempura fredda: u triccò pò esse pocu o pocu bruttu. Hè desirabili chì sta muntagna ùn avia un cinturione per spencerà a cintura, perchè sò densu, puderanu sceglie u relieve di a figura.

Sottu una tunica bianca, fatta senza manichi, mette nantu à u golf in tone, è meddi faciuli cumplementarii l'imagine romantica.

Autunno image

I vestiti tessili tazzi sò creati per u tempu quandu ùn hè micca cusì calore per chiffon o algoditù. Modeddi mudeli cun u yugnu, chì hè perfetta cun l'aiutu di quali.

Tunica di vestiti cun vestiti cun tigli è stivali, u stilu chì dipende, prima di tuttu, in u mudellu di tunica.

E vistiti eleganti di tunicu da tedesciute sò un minimu adarnamentu è sò eseguiti in un culore, cum'è questu tela "ùn piaci micca" di brine terribili è satiazione cù mudelli.