Carla longuera

E questu subjectu di u vestitori di una donna "hà ripigliatu per vituperà" per l'omi, ma elli mai tornanu, l'hà cambiatu per elli è si pudia usà. Per esempiu, una chaqueta d'allungera di a donna hè una cosa indispensabile per l'ufficiu, è per un passaghju.

I ghiacciati di e donne estensivi - l'embodiment d'eleganza

Dopu pusatu nantu à una chaqueta allargata bianca, vi dimostra u vostru rinforimentu. Curreghja cù i ghjuvelli di pantaloni è andate à l'uffiziu, vistutu cù un vestitivu d'aria - è aghjunti una stazzione charming sexy.

Un ghjacitore allargate nìmulu face bè, per esempiu, cù un vistitu rouge. E pudete creà una opra più romantica, sustituennu l'uvizianu cù viole è sottugnanti a strapella cintura. Chì ùn hè micca un vistitu per una sera attraversata?

Andate cù l'amici per un passaghju, salvà in modu di ghjuvellosi, mette in a vostra cima preferita è si mette nantu à a listessa chaise allargata. Pudete cuntentate u vostru gustu bè cù una bufone liggeru à u collu.

Variiche di u mudellu

Parechji sò cunfunditi à ciò chì chjamà una chjama spornata. Diversi mudelli ponu esse diversi nomi - una chaise, un esmoquin, una cardigan, una tunica, una bracera, etc. Tuttu u depende di a cima di a chaise. Avà, cù l'aiutu di a ropa, pudete espressà a vostra appartenenza à u rilievu retrou, elettu un mudellu cù un collarete sguardu largu è i lapels, u minimalismu gridà invece di voi per manca di infurmazioni inutile. Un mudellu allargu di e vacanze aghju aprende cù cutteri standardi, curtezzi, sgrossini, straps o cinturini.

Chì deve esse aduprate una giacca longa?

U vistitu, jeans, leggings, skirt è trousers simpicani cù l'elegante. Ma cù i scarpi sò bisognu à esse attenti. Hè vale a pena prestu attente à i scarpi cù tacchi o stilettos, ma i piucidi di ballet o sneakers sò più priziosu per una altre occasion. Da a siluette è da u tagliu in u quellu chì hè fatta, a scelta di un saccu è altri cumpunenti seranu dipende. Ma quasi sempri pari una stringa di perli, una bracelita grande, un caprettu.

Comu sceglie?

È ghjornu è notte, in l'Uffiziu, è à u partitu, stà sempri femininu è sorri più spessu.