E erbe dilegnu u sangue è rinforza i muri di i vini

Più di sangu sparsu pò causà diverse malatie, è in i pejditi casi ancu conduisci a morte. Curretta preventiva da u tempu à tempu per andà per quasi tutti. Quelli pazienti chì ùn vulianu micca fà piglià e puzziche pò piglià arbe, chì dilute u sangue è rinforza i mura di i navi. Di sicuru, sta parte di e medicina medicinali ùn hè micca limitata. A maiò parte di e piante, entre e altre cose, aiuta à rinfurzà l'immunità, migliurà l'umore, affettanu favurmente l'estatus di u viaghju gastrointestinali è altri sistemi.

Ciò l'aromi dilute u sangue di varicesi è altre praticità?

I cumpunenti di u sangu sonu trovi in ​​parechji pianti. U più efficace e inutilisimu sò cunsiderate cum'è:

Cumu fà l'arricoglie chì diluvia u sangue?

  1. A decocuile nantu à u clover dolce giallu pò fácil reutilizà l'Aspirina. In più di l'accogliu di sangu, u clover dolce furnisce un effettu sedattivu è calmante.
  2. U tè nìuru chì face tenevuli di sangu, chì tavolga, è di dogrose ùn sò micca solu utili, ma ancu assai gustoso. Hè ricumandate per vìviri un vetru unu o duie volte à u ghjornu prima di pranzi. Prestu ottimisimu preventivu - da trè simani à un mesi.
  3. A decoulazione da inflorescenza di u castagnu cavallu aiutà u sangue assai rapidamente, cusì troppu freti è per un bellu pezzu, ùn pò micca bevià.
  4. Cù un risichtu risichu di coulamenti di sangu, u grassu chì diluta u sangue, aiuta, u dioscuggiu Caucasia. Rizzi hà bisognu di insistia vodka per parechji settimani. Pigliate a tintura sò deve esse in quantità limitati trè volte di ghjornu. Dopu un cursu di trè settimani, avà da esse una rughjetta di una settimana, è dopu u trattamentu cuntene.
  5. Hè bellu piacevule à u gustu è a medicina stimulantissima da clover, valerian, orientale è rossu rossu. Tutte e cumpunenti sò siccati in pruporzioni uguale. Per esse a mezcla da agisce cum'è prima, pò ancu aghjunghje dolce clover, kiprei e melissa.
  6. Ùn grassu, ma un modu effittivu di diluzione di sangue in varicesi di u saliculu. A droga prumove a resorzione di i coati, è anch'ella anta analgésica, antiinflamatori è antimicrobiale.