Signori di gonorrea in donne

Lu stessu termini a gonorrrea, o un altru nome famusu di gonorrrea, hè cunnisciutu sopratuttu trà a pupulazione. Chì ùn pò esse dichjaratu da i signori di gonorrure. È ùn hè micca surprisante, perchè infatti, i sintomi di l'infezuri di gonorrhea ùn sò micca diffirenzii di l'altri infezioni sessuale.

Chì sò i signali di l'gonorrure?

Cum'è cù e altre malatie trasmissione sessuale, i primi signali di gonorrure, in particulari di e donne, pò esse assenti durante un longu tempu. Questu hè duvutu à u periodu di incubazioni longa, u statu di l'immunità, è l'infizzione ponu esse chjucata perchè una persona, per qualsiasi mutivu, passa trattamente d'antibiotici. Ma ancu u momentu hè venutu, è i primi signali di gonorruria a so manifestazione. Ci hè da nutà chì in l'omi degutu per e funzioni anatomii, questu hè assai prima.

Chì signali di gonorruria in i donne sò primi, deprezzione di larga di quale hè infatuutu cù l'gonococci:

  1. Sì l'infizzione hà fattu per un travagliu sessuale clàssicu, allura l'organi di u sistema genitourinariu sò i primi per esse ghjudicati. In questu casu, u signu più cumuni di gonorrure hè a uretritite gonorrale. Sta malatia hè carattarizata da a micció dolorosa, edema di a uretra, l'apparizione di u purulente purcenu marrone-giallu, chì altrimente torna più densu, à l'apertura di a uretra pò esse affittu. Sti signali di gonorruria in e donne raramenti anu un caratteru forte è sò spessu confusosi di candidiasi banale o cistite. Quandu avete intesciatu, i gonococci ùn si fermanu fermu pè un pezzu, è spendeu rapidamenti a genitali internu. A più suscettibile à l'effetti di i microbossi di u cervicu. Doppu l 'esaminazioni, u cervicu infettuatu hè ingrassatu è inchatu, in azione di mucopurulenta. Invece, certi signali di gonorruria pò vede biss da un medico. Intantu, l'infizzione durarà a so marchja per u corpu, sparghjendu à u sistema genitourinariariu, chì presenta una veru amuzione pè a salute di a donna.
  2. In l'amatori di i cuntatti sexu tradiziunali, l'gonococci pò inizialmente entre in a cavità orali. Cù sta infezzjoni, i primi signali di gonorrrea, in i donne è l'omi, sò a farinitis gonorrale è stomatitis. Sò manifesciuti a maiò spessu: u dulore in a gola, salivazione abundante, traghetti difficili, vermiculite di l'amagami è a farinella, l'apparizione di dipusamenti mucopurulenti.
  3. No menu variante cumuni di l'infuzzione hè cuntru annu, induve a maiò parte di l'infizzione infunde u regu. Comu u risultatu, prutite di gonorrure si sviluppa. Inflammazione di u rectu pò esse asimptomaticu o assuciatu da secrezii da l'anu, pruva è ardente in questa zona.
  4. Ùn hè micca escluditu a pussibilità di l'infezzione per i medii di casa, in quantu in cuntatti di u core di ghjornu trà i parenti è i zitelli. In questu casu, a mucosa di l'occhi hè più propensu à infezzione. U signu di l'gonorrea hè una inflammazioni pronunzida cù a liberazione purulenta abundante.

Transizione à a forma crunna

In parechji casi, l'absenza di i sinistra di gonorrrea porta à a transizione di a malatia à una forma crònica, chì cumpreta a cumpagnia di u prucessu di trattamentu è agrava li cunsiquenzi. Esistia longa di infizzioni in u corpu pò purtà à i prucessi irreversibuli in u sistema riproduttivu, cum'è a infertilità, a gravidenza ectopica , a furmazione di frigitizza, etc. Inoltre, l'gonococci puderanu affettà u cori, l'articulazione, affettanu u benessere generale è a capacità di travagliu. Per quessa, i medichi sustiniennu urganizammi l'esaminazioni preventivi cù u cunsigliu di un veru settore di teste.