Syphilis - incubation period

A Sifilisa hè una malatìa chì, prima di l'iniziu di u XXu seculu, era una di e cose causale di morte in a populazione. Liburatu in u 1493 da i marinaghji di Columu (sicondu parechji rapporti, ricivutu una infezzjoni da l'aborigine in Haiti), una infizzioni terribiliuta distribuita in u mondu. Dui anni dopu, i sifili hà vindicatu a vita di cinque miliuna di pirsuni. Per espansione sexualmente, a sifilisa superiammu tutti i frontiere è e linii naturali, è in 1512 a prima epidemica di sta maladie avia digià discritta in u Giappone.

I ragiunarii di l'alta taxa di diffusioni di a malatia venereali eranu:

  1. Genitale di a trasmissioni di l'agenti causativu di a malatia. À u listessu tempu, ogni classa, religiosa, naziunale è razziali eranu superati.
  2. A pussibilità di infezzione vertica - a trasmissioni di a malatia da a mamma à u zitellu.
  3. Longu è assai vultivi in ​​termine di u periodu di incubazioni di sifili.

U periodu di sifilida latenti

U tempu quandu ùn sò micca manifestazioni visibilii di a malatia, hè chjaru per designate cum'è un periudu di incubazioni. Ùn ci hè micca una infurmazione affidativa nantu à u tempu dopu a infestazione infea sifilisimu. U periode asimptomàticu in syphilis pò dà varianti di u cursu da una settimana à dui mesi. A mancanza di signali di una malatia veniglia cuntribuisci à u fattu chì una persona chì hè stata malata durante un bellu pezzu ùn ùn cunsultate micca un mèdicu è cuntinua per infettà i so partinarii sessuale.

Questa situazione crea grandi difficultà per u trattamentu è a prevenzioni di a diffusioni di a malatia: