Articuli di i pani cù i so proprii

I pini è cunsidi spruce sò un materiale maravigliu è facilmente accessibule per a creatività di i zitelli. Cones sò bè ​​raffinatu, stati guardati per un bellu tempo, è l'artisgiani fatti cù pignotti, foglie, i ghjandi è altre materiali naturali sò un opportunità eccezziunale per i zitelli è i so genitori per affirmà a fiction è l'imaginazione. Inoltre, l'artisgianati di pignotti sò assai ligeri, casi pisivati.

Quandu manufacturanu articuli articuli di cunes cù i vostri mani, vi tenete bisognu di rializà chì dopu a siccariaranu anu una pruprietà per aperta. À a forma di u cunu ùn hà micca cambiatu è ùn hà micca spulatu l'articulu, duverà prima di dip in a cola di u joiner è permette di siccà. In una cola calda, i pignotti saranu quasi stati, è a cola stafilata risicarà a so forma. Per queste scopu, pudete ancu aduprà PVA palla o laca.

Artighjanu da pignotti "Crocodile Gena"

Avemu bisognu:

Manifattura

  1. Facemu una ponta per e pane, perchè avemu vistu dui ciorbi nantu à dui parti.
  2. Pi la capu, pigliate u bump, è fate una incisione cù u longu di a mità.
  3. In u cunciu più grande - u zucchero, facemu prudigii cù l'aiutu di un putori à i posti di firmà di a testa è di i pani.
  4. Cumpliemu un articulu fattu in manu. Per fà questu, fate l'impurtante in i recesses è fate a testa è e pate cù cunnessione o spaghetti.
  5. Scudemu u caprettu è u corpu cù l'scorchera di u bedriddu, facemu ochji da i scalini di i pignotti.

Artighjanatu di cons "Le Woodcutter"

Avemu bisognu:

Manifattura

  1. Fighjure una ghjanda di a cima. Per fà questu, agghicate u capelli da i filamenti, piglià l'ochji è a bocca, è da a vedda farà u nasu.
  2. Connettamate una capu cù un troncu, preliminu di avè fattu in un conu-troncu un aprofundamentu.
  3. Da i ramoscelli facemu d'arme è i so pedi, dopu avè casticatu nantu à a longa necessaria. Fixemu i mani è i petti nantu à u corpu cù ciule. Da e migliori di a pistachio shell facemu i nostri pedi è aghjunghje à i nostri pedi. Guariscenu un articulu in u stand.
  4. Faremu un furete di un match è di e girasole. Da i pezzi di scorcia di u beditu ci guugja u lignu. Sì l'arba di u bedridume ùn era micca, invece di questu pudete aduprà carta grossa o cartuni.
  5. Zadekoriruem stand with musgi.

Cones artificiali "Swan"

Avemu bisognu:

Manifattura

  1. Fate i nostri cimi di cuda è cuda. Per fà questu, aghjustà pene bianchi à u cundu da ogni uppunianu, è una lumica detta.
  2. A fila di chenille hè curvatu in a forma di u cuddaru di cignu in un latu, prustuviale torcia in a forma di una spirale per l'altru. Glue the neck to the bump.
  3. Dà carta di velvete, aghjustemu u triangulu di beccu è fassi in a testa.

Artighjanali di cunes "Bird"

Avemu bisognu:

Manifattura

  1. Facemu un capu da una dogrose berry. Per l'ochji, fate cù bè rame di u filatu di u filatu di cobre, fate a cima di a foglia.
  2. Attach the head to the lump-torso with a toothpick.
  3. Facemu di aliari è cuda di folla adattati.

Facemu i grampi da spinzoni è fiscale l'articulu artighjanali nantu à u stand.

Arrangementu di cons "Butterfly"

Avemu bisognu:

Manifattura

  1. Tagliate l'azurna o l'alioni di carta. Daze colourise using markers, appricatu un dibellu characteristicu.
  2. À u cunmu-troncu avemu fattu tagliu è riparà l'ali cù ciule.
  3. Da i bè da fà l'occhi e sicuru cun filu.
  4. Dieneremu daveru da una antenna fissa è peri, si riparà in un troncu.