U zitellu ùn mancianu bè

Questu quì, hè u più gran dulore in a vita di a me nanna è a mamma. A famiglia si riuniscenu à a tavula, è u membru più chjuve è più impurtante di ricusate di manghjà o manciate pocu. Fighjulà perchè u vostru zitellu ùn mancianu bè, è se fate cusì cusì cusì.

Chì pudete fà per fà chì u zitellu manghjerà più?

A menzione, a risposta ghjacia à a superficia, è ùn ci hè nisuna raggiune per frigherie, pruvate à cambià u prucessu di l'alimentazione per inizià:

Perchè u zitellu hà fattu male?

Cumu pudete vede, un pocu sensu cumuni è l'imaginazione per parte di i genitori pudete esibitivi l'eliminazione di u prublema di u poviru gattivu, ma in qualchì volta u zitellu ùn manghja micca boni per raghjugai assai objettivi. Eccu nant'à i motivi perchè un zitellu ùn manghja micca bè:

Spessu, i porsi di a mamma chì u zitellu ùn hè pocu manghjatu, infundate, cunsultate un pediatre, se u rapportu di l'altitudine è u pesu di u zitellu hè normale, ùn avete micca d'incuntrà. Ci hè parechje spieti chì aiutanu à cose cun forza di un zitellu chì s'hè manghjatu pocu. Prima di vultà perchè parechji porzioni, questu scantallu e fioru. Prima di pranzi, run outdoors, spiegà l'appetite. Pruvate per plantà un zitellu chì ghjera manghjatu pocu, cù l'altri figlioli, a Cumpagnia chjaru chì ellu hà manghjatu più di l'usu. È a cume: ùn mancanu u zitellu in viulenza, u ghjornu o a siconda stilla di famu ùn vi purtaranu micca un dannu di salvezza chì i neurosi da a forza alimenta.