"Hè pussibule" è "impossible" in a vita di u zitellu

U rapportu cù u zitellu in a famiglia sò custruiti da una età primura, ma ùn importa ciò ch'ella hà amici boni Mamma e Dad vulete esse un zitellu, sò furzati à impone projbiti nantu à a so vita. Prima è primu, sò necessariu per assicurà a salvezza di u zitellu, è solu dopu, per spiegà à u zitellu a norme di cumpurtamentu in a sucetà in quale ellu viaghjà.

Hè pussibile infurmà à un ziteddu a parola "impussibile" è cumu fà?

In a vita di u zitellu, i paroli "pudè" è "ùn puderanu" ùn deve esse prisenti in parechji prupurziunati è u primu duverà parechje volte più grande, mentre chì u sicondu in un pocu nummu. Se un zitellu à ogni passu serà strappatu da una partícula di "nè", a so vita perderà u so culore è u zitellu ùn cessarà si rallegri in u novu, e so qualità persunale ùn hà micca sviluppu harmoniu.

Tabùse o restrizioni, per suprattuttu, sò necessariu - questu hè tutta a minaccia per a vita è a salute di u zitellu. Ùn pudete micca toccu u potazzu, pigliate a medicina è i partiti, sviate in a saliera, curreva in a strada in u locu equitu è ​​simili. In queste affare, l'estremità hè impurtante, ma u zitellu vole esse spiegà tuttu stu micca cun un chiancinu, ma cun argumintai ravigghiati, à qualchì volte daveru per sente u risultatu di disubbidenza.

Cusì, per esempiu, una puzzulu si deve esse dati à u zitellu per pruvà usanu una penna per impedisce di ellu à scalcià à a stufa. Sicura chì ùn si falla micca fogghi, ma a temperatura ùn deve esse incunificata. Questu hè per i ghjovani, perchè si scurdate di a lezziò per un pezzu.

I figlioli maiori, chì in u futuru vicinu, cumincià à u modu di modu indipindente per andà à a scola, ùn deve micca solu i reguli elementari di a strada, ma ancu di appricàhom in a vita.

Sfurtunatamente, viramu spessu una situazione quandu un cane o un cat hè culpitu da un auto. U zitellu a vede ancu à questu mumentu hè necessariu di dicenu chì u ghjornu passava a strada correctamente, da quì, hè stata viva. Questu esempiu ùn era micca u più inutilizatu, ma assai efficace.

Cumu spiegà à spiegà à u zitellu, chì hè impussibile di fà?

U megliu di tutti, i picciotti ùn anu micca a ghjustificazione di rvinna "Ùn pudete micca!" Ma à un tonu calmatu è pacificu a quali parolle sò pruibbuti parole. Hè assai efficace è pruvucatu - vai per un sussurru. Se u zitellu si chianci è ùn vole micca esse risposta nunda, invece di chianciallu, pruvate a murmurà in l'arechja ciò chì vulete trasmettenu à ellu in una vuci fina e calma. I ghjusti sulamente ghjustu u passatu l'ore di tutti i negattivi, chì anche ancu i pruibuli. Chì in u avvena ùn ci era micca prublemi cù questa, cù i zitelli da una età primura, hè necessariu di fà una conversazione di ciò chì hè pussibule è di ciò chì ùn pò esse fattu.

Ùn importa ciò chì pruvate di spiegà a parola "impussibile" à u zitellu, se i genitori paralli viulanu per regule regularmente e so reguli propria, è hè stupitu d'esse espertu chì i so figlioli cumprendi. Per esempiu, aspittendu a luce giusta à u lume à i luci di semafòmi, vultemu à scorri da a strada, se ferma prestite. I zitelli, nant'à e noi, ùn anu micca wait for their own, è questu hè un risicu immediariu per a vita.

Raising your baby, avete bisogna à participà à paralilla è autoeducazione, per esse un veru esempiu per u zitellu, chì vole esse imitatu. I zitelli copiammu a so mamma è u babbu, è u cumpurtamentu in a so famiglia, ma solu deve sò i nostri tra qualchi pusitivi. Se ùn capisci micca cumu spiegà à un zitellu chì hè pussibule è ciò chì ùn hà micca fà pè i zitelli, quandu vulete assai, pruvate micca esse nervu, ma fantasize. Per esempiu, quandu u zitellu ùn vogliu micca fà vede a roba calzone, è hè friddu in a strada è ùn si pò micca fà per elli senza elli, puderete pruponenu l'eletta - per aduprate una bagnu blava cun un cucciolo di ombra o rossu cù un denti. U zitellu scurdà di a so tossezza è decide nantu à a so propiu senza evenaraghju chì era stata surdata.

Allora, sumendu, sintemu chì "hè impussibile", per quessa, seria restrizioni, duveranu un minimu. Situazioni quandu hè pussibule di prumove flexibile ogni mumentu hè digià più. Sì u zitellu hè stesuutu per andà in lu cammellu in Ghjerusalemme 21:00 senza indulgenza, quandu l'invitati sò oghji o vene l'annu novu, questa restrizzioni deve esse rimettutu temporale. In ogni casu, i genitori avianu a spiegà tutte e so pruibbizzioni à u zitellu, forsi ancu più di una volta, finu à chì un risultu sustinevuli hè rializatu.