I trasfirì i ghjochi per i zitelli sul via in l'estiu

I parechji si avviani piglià a cura di l'urganizazione di i ghjoculi longu per i zitelli in u veranu nantu à a strada. Questu permetterà i carusi per divertisce. Ci sò parechji spettaculazioni chì i zitelli prutreranu, è cose da l'uppurtunità di cunnosce l'altru, insegni a manera di cunteniu in un squadra, mostranu a so attività, destreza.

Relay Games

Sapemu chì u sviluppu fisicu hè quantu impurtante cum'è u sviluppu intellettuale, perchè qualchi cuncorsi sportivi sò utili per i zitelli. Se u nùmeru di picciotti li permette di esse diventati in squadre di 4-5 i persone, dunqua esse una scelta excelente hè di mantene u reliu. Per fà questu, avete bisognu di determinà l'iniziu è l'uparazioni di u linu, a distanza trà l'elle ùn devenu à circa 8 m. L'adulte pò ancu intervene, è avete ancu de selezziunate un capu. A so cumpagnia serà esse per vede cusì com'è esse bisognu à superà a distanza, è di seguità l'observanza di e regule da tutti i participanti:

  1. A racoltazione. À l'iniziu di ogni squadra avarete messu un casu vacu, buccu o cestine, è à l'ultimu u mette in legnu o frutti in a listessa kwantità per ogni gruppu. I partituri, in turnu pigghianu u fruttu, u ritornu è u mette in un dispusitore per a racolta.
  2. Water carrier. Nanzu à a linea di iniziu per ogni gruppu hè di mette un bucket buvtu, à l'accordu - cù l'acqua. I partitanti devenu turnu, cun un vinu pocu, per traspassà u lìquidu da un cuntenutu à l'altru.
  3. Una fiore. À a fine, avete una carta di carta, è ogni gruppu hè datu una penna marcatura. I picciotti sò datu a tareta di gràzia di una fiore. U primu participante prupone un petale, rende è mani u marcatu à u prossimu jocaturi.
  4. Razza di patata. Hè necessariu di ghjunghje a ligna di u ghjornu è torna, affinchendu una colazione in quale si trova a patata. Hè da esse assicurati chì ùn caduta micca in a strada. Allora u participante avanti piglia a batuta.

Strada d'ochju

U ghjocu mobiliu nantu à a strada in l'estiu secondu à l'adulescenti è di l'età in età preselugica. Hè necessariu di preparà in anticipu u cursu di l'obstacle, datu l'età di i participanti. Pudete offre à i carusi varii oscilivi chì ci vole à passà, persunate per elli sottu o spiaggia. Inoltre, valutammi scorri cusì chì e cose i zitelli passanu senza stufa. Per i babys, pudete fà un aghjustà à una corda uniforme è i caminari nantu à ellu.

Quandu crea una banda di ostaculi, i genitori devi esse imaginati, ma dinò bisogni à a cura di a sicurità di i participanti. L'Adulti hanu da esse sicurizate chì i zitelli ùn fate micca lasciutu.

Se ci sò parechje chjosi, ci vole à esse divisi in gruppi. Quelli chì suprananu l'i vaghjime più veloce chì l'altri vanu. Per stabilisce cusì precisa, bisognu di stabilisce un ghjùdice chì detarà u tempu chì ogni gruppu si prende à cumpiimentu a razza.

Game-catch-up

A maiò parte di i zitelli sò assai attivu è accuncianu bè d'accordu per esse run. Oghji di ghjucadore à i zitelli d'esse si devenu esse realizatu nantu à una superficia plana in l'estate, chì prutege u risicu di fallu.

  1. Gattu è u mouse. Stu ghjocu hè specialmenti populari cun l'età di preselugisti. Da i capretti u ghjattu hè sceltu, tutti l'altri figlioli seranu sughjetti. Per ognuna di elli, cullucate un cìrculu cun una tela, hè un viscuvu di u ghjattu. I Misgi sò stati fora di e so casali è camminanu in u situ. È quandu u cumandante di "Meow", u ghjattu cumencia à caccia. Ogni ucellu sceglianu in u viscuzzu. Se u ghjattu hà avutu tempu, almenu per tuccallu, allura un tali jugatore hè eliminatu da u ghjocu.
  2. A catina. Prima selezziunate u catcher, chì, nantu à u cumandimu di u capu, cumincià à piglià u restu di i participanti. I partituri ùn deve esse micca scappatu da u situ. Quandu u catcher tocca un certu jocu, unisci i mani è digià cuntinuanu per piglià e dui. A prussima, a quali anu toccu, hè unitu ancu in a catena.

Tutti i ghjorni di ghjochi in l'estiu pò esse realizatu per i zitelli in u campu d'istati.