Cume diventa una bona mamma?

U rolu di a mamma in a vita di u zitellu hè difficiuli di sopravalutà. Dopu tuttu, a mamma hè a persona più nativa, a donna chì, almenu, hà datu a nascita è cresce, è ideale diventà u megliu amicizia per a vita. A mamma hè sempre quì, pudete cunfidenza di ella in un momentu difficiule, ùn mai tradisce. Ma a realizazione di questu venga, com'è regula, quasi a età adulta, quandu una persona hà digià i so figlioli.

Intantu, ogni donna chì hè stupita hè diventata cumu d'esse a so mamma di u mondu, è ciò chì a so mamma hà da fà in modu di guadagnà u so amori è u rispettu.

Ciò chì deve esse una bona mamma?

Sapendu cum'è diventerà una bona mamma, vene da ellu stessu. Avemu solu chì si cumportanu cù u zitellu, ciò chì voli di senti da noi à un certu u tempu. Ma sempre, qualcunu hè intrìtule in dubbità, in particulare in un tema seriu è impurtante cum'è a crianza di i zitelli.

Hè per quessa hè impurtante per stabilisce per voi un pocu di prublemi fundamentali chì vi tenite sempre rispettà, per chì pudete cumprirà u vostru rolu di a mamma in a famiglia senza micca pensamentu è dicepimentu.

  1. Cundizioni pè u zitellu avè da principià prima ch'eddu hè natu. Parlate cun ellu, leghje in alta, canta canzoni è, più impurtante, cultivate un sensu internu d'amore per ellu, cusì cusì picculu è desideratu!
  2. Ùn ci vole micca solu l'amori cecu, ma ancu rispettà u vostru zitellu cum'è una persona. Questu hè difficiule per parechje marta, ma hè mandatu. I vostri figlioli fermanu piacevuli cumu si trattavanu, e cura eterna cun u tempu si pesa. Invece, dà u so figliolu una certa quantità di libertà perchè ellu stessu hè un adultu.
  3. Per fà piglià un zitellu correttu, per insignàle cumu per fà, è cumu micca, avemu sometimes practiced punishment. Punisci u zitellu correzzione, sia stritta, ma bella in u stessu tempu. À tutti ùn suppunite micca, chì u zitellu s'hè smariliatu o, peor d'aqui, unloved. Spieganu à quellu chì hà fattu una mala punizioni, ma ùn avete micca impeditu d'amà. Sapete ancu per dumandà à u zitellu per u pirdunu.
  4. Aduprate incertezza! Pruvà sempre à mantene infurmata di e pussibuli varianti di u sviluppu di l'eventi (questu questanu a salute è u sviluppu i zitelli). Se sapete chì possi teorizianu succetrerà in un futuru vicinu, in pratica, serete cunfidenza propria, è questu hè impurtante.
  5. Cuntate cù u vostru picciottu quantu sempre pussibule. Ancu s'ellu ci hè carcu di travagliu, pruvate à truvà u tempu per a cumunicazione, chì hè necessariu per ogni zitellu! Ùn distingue u dumande di u vostru pocu pokachki, ùn ignite i so cunveglianzi è e dumande. A cumunicazione simplista hè a chjave per una bona rilazioni.

Qualchidunu pò purtà à travaglià u rolu di a mamma in l'educazione di i zitelli. Dopu tuttu, diventà una bona mamma, per regula, ùn hè micca difficiule. Amore, rispettu è cura; è tuttu saldarà!