Chjellu di criatura

I pezzi di i zitelli è e tantrumi causanu in maiori una tempesta tutta di emozioni. Tanti moms anu attaccatu immediatamenti da a listessa llorosità, è parechji (spessu moralmente assai stanchi) ponu espanzioni di furia inexplicable. Avemu pruvatu di piglià in manu è capisce perchè u zitellu annunzià à chiancà spessu.

Perchè u zitellu si allianza?

I ragioni per l'apparenza di lacrimi in i zitelli sò assai, hè una lista di i più cumuni.

  1. U pudore pò esse chianciutu per via di fami, disconfort, un desideriu di dorme quand'elli dumandanu à mamma per pensi.
  2. À a sesta sittimata di a vita prima di andà in dormi, l'ansietà è u chiancinu ponu esse - hè un tip de detente da l'emozioni accumulate durante u ghjornu, l'adattazione chì passà prontu.
  3. E denti di corta sò ancu a causa di chianciallu.
  4. Certi picciriddi si scantaghjamanu di sonu e vuci, è l'intesu, i figlioli chianci.
  5. Falling or hit - with any physical pain, this is a phenomenon natural, even if it does not hurt to simpatize and support. Ùn ùn viulinu è disprezzu, solu l'avvishinu u zitellu, dicenu: "Nunda, succètu, ma sì statu forte! E veramente, ben fattu! ".
  6. Vede un caricaturu triste o leghje una storia tristi, videndu à i strati un animali senza voce.
  7. Pianu spessu chiancinu prova à attrutai i so genitori, avè a so aiutu, sustegnu o solu caricia. Ùn scutate u zitellu in questu casu. Se ellu hà bisognu di u vostru amori è cura, è cresce in modu più amatu è sociable. Dopu avè amparatu u zitellu chì ti piace à ellu è sò sempre pronto per aiutà, pudete cuscemu cusì una basa per relazioni amiche in u futuru. Dopu tuttu, ùn ci hè nunda di megliu, per sapè chì a mamma o u papà sò più amichi. Se ùn stabilisce micca stu cuntattu, puderete correrdu u risicu di scontru in disubbidenza è forte histerefia in u futuru.
  8. Scantu di straneri. E i genitori sò assai culpèvuli. Ùn scantale u zitellu cù e parolle: "ùn avete micca ubbiditu, vi daraghju à a mioia!". I criaturi credi cusì è incuniscentimenti pensanu à teme. Se vulete cuntinuà à intimidà u zitellu cù e persone, puderà cultivà una persona pocie suciala è pocu sociable.
  9. L'excurdità di l'emozioni ci spiega ancu in là.
  10. Malatia di u zitellu.
  11. Prutesta - a disprezza di dorme, manghja, vestiti o fà ciò di a mamma.
  12. Qualcosa di novu è cunfusante, causannu temerale, è poi chiancì.
  13. I medichi sò u callu più infettutu. Hè necessariu di pruvà à fà un zitellu cù e persone in capelli bianchi. Pruvate a casa per ghjucà à l'uspidale, dimustrà chì l'esame - ùn hè micca minatu.
  14. Cambiassi a situazione (kindergarten, scola), pruvate à sviluppà interessu in ciò chì hà fattu esse.
  15. Riticavanu l'azzioni di altri figlioli. U zitellu pò ricurdà è chiancinu per parechji ghjorni, da u fattu chì qualcunu hà imbuttatu o hà pigliatu u ghjocu.

Ma ancu di questi raggioni, certi volte esse prublemi di salute, di trattà cun quellu chì necessitevvi cun l'aiutu di un neurologista.

In ogni casu, si u zitellu hè assai llena, hè bisognu di circà a causa di i so là, perchè chiancianu hè una tipu di lingua chì avete a capiscenu. È di calmà u zitellu, chianci, fate un colpu è abbrazzallu, perchè ùn hè nunda più piacevuli chì e mani di mani di Mamina.