L'influenza di i cartoni nantu à e menti di i zitelli

Ci hè chì ùn hè micca un solu ziteddu chì ùn cunnosci micca u cartulare. E persone di più di 30 anu sempre ricordati di quelli ghjorni chì avianu circà à a notte per vede cartoni in "Bona notte, capretti". Dopu qualchissia, assai cambiò, i canali anu aghju apparevenu nantu à quale sò stati caricaturizati in u relozione, è a varieghja di prudutti di cartunità hà sviluppatu significativamente - in più di i cartonii internaziunali dispunibili, europei, americani è giappunisi.

Parechja parechje usa u multilinguale cum'è un wand-zashchalochki per elli. Cosa Sembe, purtò u zitellu annantu di i cumbugliu di scatuli multi-colori nantu à a pantera è pudete sferisce cù l'affari necessari. Ma hè questu manera chì hè salvu, ùn viaghja micca a visualizazione di a cicculata caricaturizà a psichie di u zitellu?

A custa da i cartoni ùn era micca solu per danni, ma ancu un benefiziu, vale ave osservà uni pochi regule simuli:

  1. Ùn ùn viaghjate davanti à u televessu per i zitelli sott'à trè anni, perchè in questa età u zitellu entra in tutta a vista, ùn ùn ne capisce micca qualchì volta è ùn cambia à a posa. In u futuru, questu pò conduce à u fattu chì u zitellu criscinu inactiva è anu inzergatu. I più di i più maiò di trè anni, ùn deve micca pusatu per caricaturizà tutte e ghjornu - l'ora di a so visualizazione ùn deve esse più di una meza ora di ghjornu.
  2. Per elettu un cartoon per un zitellu avete bisogna à avvicinari capunanzu è avvisu cun ellu stessu. Spessu, i cartoni muderni ùn pò sustene micca critichi - scènesi di a viulenza, di profanità, tematichi di i zitelli, è in fattu i cartoni affissà a psique di i zitelli in tale manera chì u zitellu percive tuttu ciò chì hè vistutu in elli, è hè guidata da questu in a vita verita.
  3. Ùn trattate in modu negligente i vechji cartonii suvietimi - a diversità di i so cuntrapartiti stragneri, esercanu una influenza pusitiva in a cuscenza di u zitellu, invistendu u primu cunniscenza à a amici, l'honesty e l'assistenza mutualità.