Pulse altu à pressione normale

Tacchistia hè unu di i disordini cumuni di u ritmu di u cori, manifestatu in rapidu, più di 90 beati per minuti, palpitazioni. Rapid heartbeat hè un sintomu caractarile cù pressione arteriale aumentata, ma ancu di i casi di takikardia à a prissioni normale sò abbastanza cumuni.

Prissione normale è pulse di una persona

A pressione artighjanali è u polzu sò unu di i primi indicatori chì caratterizanu u statu di a salute umana.

Pulse (latinu pulsus - shock, shock) - oscillations pericinali di i muri di i vini sanguinari assoziu cù cuntrazzioni cardinali. U ritmu di u pulsamentu currisponde à u nùmeru di freklevene per minuti. A mediu, un pulsu normale in reste hè 60-80 beati per minuti. Valuri più altimi in u restu indicanu a prisenza di ogni malatia o patologìa.

A pressione di u sangue hè a pressione di sangue in grande arterie umana, hè misurata in millimetri di mercuriu, è a so divinzione da i valori normi indica un risicu di malatie gravi, primarmenti assuciati cù u sistema cardiovascular. À una prissioni sopra l'ottima (120/80), e palpitazioni sò casi sempre osservati.

Chì provoca un pulse altu à a prublema nurmale?

Sicondu a causa chì causò u pulse per annunzià a presenza normale, una tachycardia fisiologica o patologica hè insulated.

In u primu casu, l'accilità di pulse hè osservatu in persona sana cù a funzioni corpu nurmale cum'è una reazione à i fatturii fisiulogichi: l'estresse fisicu, l'stress, è dopu a cessazione di i so effetti ripete à u normale. Dopu à u furmazioni o altre attività fisica, u pulsu di una persona furmata pò esse crescenu à 100-120 beati per minuti. E in una persona chì ùn vi riceve un esercitivu fisicu, finu à 140-160. In ogni casu, in una persona sana, u pulsu è a prissioni ritornu à i valori standard 10-15 minuti da a terminazione di a carica.

Se a prissioni hè normale, è u pulsu hè altu ancu à u restu, hè dinò una malatia. I patologii chì pò causà un pulse rapidu in a prissioni normali include:

Perchè u pulse aumentanu?

A crescita di a frebba di u coriu significa a crescita di a freccia di u corpu Siccomu lu cori sopr'à u sangue è furnisce u cunsigliu di l'ossigenu in tuttu u corpu, in casu di a mancanza di fà, a frebba di u core. Questa pò esse cun diversità di malatie di u sistema respiratorju, è anème.

Inoltre, irregulartìani in u travagliu di u cori pò esse causatu da intruduzioni in u sistema endocrinu in u risultatu di issuu liberu di certi hormonali. In ogni casu, si i falli di a glàndula adrenali, un augmentu di pressione sò generalmente osservati, per quessa, sottu a prissioni normale, hè prublemenimu chì a glutine di tiroïde hè ingrannu. In questu casu, in più di crescenu u pulsu, i soggetteri spessu sottu l'insomnia o i disturbi di u sonnu.

In casu chì l'aumentu di a frebba cù u core ùn hè micca constante, è attacca, hè spessu sintumu di malatie coriu.

Se l'incrementu in u pulsu hè causatu da una malatia seria, po è ponu accumpagnata da una deteriorazione generale di u benessimu:

Spessu una persona ùn hè micca disturbatu da un rapidu pulse, è puderia durà parechje tempu ùn sospiiscenu ancu chì l'indicatori passanu da a norma. Ma per ignurar a tachycardia ùn hè micca necessariu, cum'è in u cursu degnu pò avè progressu è diventà a ragione di prublemi seriu cù a salute.