I sintomi di l'esclerosi multiplicità in e donne - u stadiu iniziale

L'esclerosi multiplica hè una malatia autoimmunale chì si trova in una forma crunna carattarizata da a scunfitta di i fibri nervi di u curu è a spine, incù parechji punti focu in tuttu u sistema nervatu cintrali. In questu casu, u tissueu nurmale normale hè sustituitu da una cunghjunta, è l'impulsioni nervi ùn cessaranu di trasfurmà in l'organi adatti. A malatia spessu prende à e donne di ghjovani è di età medievale, inizendu à scherzu per u paci, ma l'apparizione di i primi simmuloghi indica un prucessu patologicu longu.

I primi simbulici di l'esclerosi multiplicità in e donne

Quandu sta maladie, per regula, ci sò parechje di esercitation è remission. Manifestazioni di i so parechji faces è depende di a lucalizazione di e zoni anchiati, causando difetti neurologichi. E aghrezii sò pruvucati per parechji fatturi: l'ipotermia o sopra l'acqua di u corpu, infezzjonijiet bacteriale e virali, sopra a massa, etc.

I sintomi di l'esclerosi multiplicità in e donne in u stadiu iniziu pò esse indistinute è inestabile chì i sughjetti spessu ùn si ponu attenti à l'omi è ùn anu micca bisognu necessariu di cunsultà un duttore. In altri casi, à u cuntrariu, a patologicu si manifesta da un disorderiu significativu, chì ùn pò micca àverà allughjò è avanza rapidamente.

U ritagliu clinicu di a patologia à l'iniziu iniziu pò esse i seguenti sintomi: