U zitellu di limonu per a fàccia

U zadellu di limonu hè un agentu naturali chì eseguisce assai in a cosmetologia. U zitellu di limonu sò cunnisciutu per u fattu chì cuntene una gran quantità di vitamina C, chì hè utilita per a salute di u corpu tutale. Molti cosmeteri addisignati per migliurà u coru di a pelle è avè un effettu rijenevule, certamente cuntenenu vitamina C, è perchè u zuccaru di limonu pò esse aduprà l'effettu, o sustenechianu solu.

U zitellu di limonu da l'acne

U zitellu di limonu hè utili per i zitelli chì anu prufessiunale. U succhiu di limonu naturali hà un putente effettu immunostimulante, è ancu antibacterial, chì face ideale per trattà cù leszii pustulari. Inoltre, i prupietari di u prublema di prutezzione sò spessu sottu un tipu di pelle gracciosa, chì crea un ambientu favorevule per u sviluppu di i battìri chì causanu acne, è questu problema pò ancu battizà u zitellu di limonu, perchè secca a pelle.

Per trattamentu spot de rashes hè pussibile di usà u zuccaru di limonu sfundatu - lubricate l'area affettata dopu a rinsura prima di hidratazione di a pelle.

Se u zucchero di limonu hè adupratu per tutte e cose di a faccia, hè necessariu di appricà` in una forma dilujita. Coghju di u zucchero di limonu di qualità frisca esprimida - 1 tbsp. è diluce cù 1 tbsp. acqua purificata o minerale. Dopu quì, pudete micca asciugà a to fàccia cù u zitellu di limonu, senza teme à secà a vostra pelle.

U zucchero di limonu di peccati

U zuccaru di limu à a pelle hè ancu usatu per i spizzivi di peccati è spazzuli di pigmentu. Ricurdativi chì dopu l'usu di u zadellu di limonu hè necessariu di prutezzione di a pelle da u sole di u sole - l'usu crematori cù un factor d'alta prutezzione. In u casu oppostu, pudete alcuni punti di pigmentazioni più grossi o l'aspettu di novi peccati.

Per fighjure di i peccatori, piglià parechje volte una simana in a mane dopu per a lubricate di a pelle cù u zuccadoru di limonu diluccu. L'effettu pò esse rinfurzatu se fate una mascara basata nantu à questu:

  1. Mix 1 tbsp. u meli cun 1 ciloffu. argilla rossa, 2 tbsp. succo di limonu.
  2. Dilute l'insemiata cù acqua purificata in una quantità chì vene una cunsulenza cremosa.

Questa mascara ùn hè micca direttamente micca solu per blancià a pelle, ma dinò di a purificazione di a bacteria.

Dopu chì u zucchero di u limonu hè stata utilizata, a coghja deve devenu esse trattata cun una nutritiva crema, per ùn avè micca prufessiunate e un sensu di strettu di a pelle.

Inoltre, chì u scuole di u zitellu di limonu, avete bisognu à avè ricivutu à l'area versu l'ochji - a peddi finita in questa zona hè propensu à l'arrugues, è u cuntattu cù u zuccadoru di limonu pò accelerà u so aspettu.